چراغ سبز ستاره ملی پوش به پرسپولیس

تیم ملی امید ایران موفق شد از سد سوریه بگذرد و یاسین سلمانی کاپیتان تیم کشورمان ستاره این دیدار بود. یاسین که به تازگی قراردادش با سپاهان به پایان رسیده بود، توانست دو گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن 21 ساله به گوش می رسید و به نظر می رسد خود سلمانی نیز چندان مشتاق این انتقال نیست.

سلمانی پس از جدایی از سپاهان چندین بار در داستان های خود قلب قرمزی به جا گذاشت و همین موضوع باعث شد تا هواداران سپاهان به بازیکن خود حمله کنند. اقدامی که سلمانی را از کار بازنداشت و او این موضوع را چندین بار تکرار کرد تا وارد چالش با هواداران سپاهان شود. یاسین پس از گلی که در بازی تیم ملی IMD مقابل تیم امید سوریه به ثمر رساند انگشت خود را در سکوت جلوی صورتش گرفت و ظاهرا سلمانی به خوشحالی هواداران سپاهان اشاره کرد.

همچنین نکته قابل توجه دیگر در مورد یاسین مچ بند قرمز او بود که در چشم بود. به نظر می رسد این بازیکن خوش آتیه به پرسپولیس چراغ سبز محکمی داده و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در این تیم، احتمال پرسپولیسی شدن یاسین زیاد خواهد بود مگر اینکه پیشنهاد خارجی وسوسه انگیزی به او برسد.

چراغ سبز ستاره ملی پوش به پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید