یکی از گزینه های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی؛ ستاره ملی پوش پرسپولیس یاغی می شود؟

یکی از گزینه های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی؛  ستاره ملی پوش پرسپولیس یاغی می شود؟

یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بی شک رضا اسدی بود که در ترکیب تراکتورسازی خوش درخشید. رضا که در نیم فصل اول در پست اصلی خود یعنی. یک هافبک دفاعی، در نیم فصل دوم و پس از آمدن هیومز پست خود را تغییر داد و به عنوان یک مهاجم نمایش فوق العاده ای ارائه کرد.

اسدی در نیم فصل 8 گل به ثمر رساند و تا هفته آخر لیگ شانس گلزنی داشت اما در نهایت این عنوان به شهریار موگانلو رسید. اسدی که به عنوان یکی از ملی پوشان کشورمان در تورنمنت کافه به حساب می آید، به دلیل عملکرد خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفا قبلی برای اولین بار در پیراهن تیم ملی با مدیریت امیر کلانویی

اسدی در نیمه دوم بازی با افغانستان جایگزین آزمون شد تا سومین بازی ملی خود را به دست آورد. در دقیقه 51 اشتباهی در خط میانی رخ داد و جهانبخش با ارسال سریع از عمق کار را رقم زد و صادق محرمی با یک پاس کوتاه اولین گل ملی رضا اسدی را به ثمر رساند. اسدی در ادامه بازی فرصت گلزنی داشت. حالا باید نام این بازیکن در بین مهاجمان ایران نوشته شود و در خط حمله قوی ایران با طارمی، سردار و … رقابت کند. او می خواهد دوباره لژیونر شود.

به همین دلیل او هنوز به پیشنهادات داخلی خود پاسخی نداده و همه چیز را به آینده و تعیین تکلیف خود برای حضور در تیم های خارجی موکول کرده است. نکته جالب در مورد پیشنهادات داخلی اسدی این است که او چند روز قبل از استقلال پیشنهاد دریافت کرده و استقلال از طریق مدیر برنامه هایش این پیشنهاد را ارائه کرده است.

اگرچه هنوز تکلیف نیمکت استقلال مشخص نشده است، اما مدیران استقلال مذاکرات اولیه را با چند گزینه لیگ برتری انجام داده و پیشنهادات خود را برای حضور این مردان در استقلال مطرح کرده اند. اسدی در لیگ بیست و یکم پرسپولیسی بود و با وجود آمار خوب، قراردادش تمدید نشد و در مسائل مالی با مدیران پرسپولیس به توافق نرسید.

حالا اسدی که به عنوان بازیکن پرسپولیس شناخته می شود با پیشنهاد یک رقیب مواجه شده است و حالا باید دید او به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل می شود یا خیر. لازم به ذکر است که خانواده رضا پرسپولیسی هستند و قطعا با استقلال فرزندشان مشکل خواهند داشت.

با این حال در فوتبال حرفه ای بارها شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم و این سوال پیچیده و عجیبی نیست. اگرچه احتمال استقلال اسدی بسیار کم است اما به هر حال اگر چنین انتقالی اتفاق بیفتد سر و صدای زیادی به پا می شود و مشخص نیست که واکنش هواداران پرسپولیس و البته خانواده رضا در این مورد چه خواهد بود. .

دیدگاهتان را بنویسید