ریزش داغ ترین نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس; استقلال جای بهتری بود

ریزش داغ ترین نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس;  استقلال جای بهتری بود

سعید صادقی بازیکن 29 ساله تیم پرسپولیس در فصلی که با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد، برخلاف انتظار، هرگز نتوانست نام و آمار قابل توجه خود را در جدول پاس گل ها جا بگذارد. ارسال کنندگان برای هدف!

این در حالی است که گوهر سیرجان ستاره سابق گل مازندرانی در پایان لیگ برتر بیست و یکم با عبور از مرز 13 پاس گل و ثبت رکورد 14 پاس گل در 16 تیم لیگ برتری، رکوردی تاریخی به ثمر رساند. پیش از او احسان حاج صفی در لیگ نهم و محمدرضا حلتبری در لیگ دوازدهم موفق شدند با 13 پاس گل، رکورد بهترین پاس گل تاریخ لیگ برتر را آن هم در لیگ های 18 تیمی به ثبت برسانند. مهدی ترابی با 8 پاس گل بهترین پاسور تیم پرسپولیس در لیگی بود که اخیراً به پایان رسیده بود و صادقی حتی نیمی از این تعداد پاس گل را نداد.

در آن ماه ها برخی از پیشکسوتان استقلال با اشاره به نحوه بازی ساپینتو از بازیکنان استقلالی مانند سعید مهری یا آرش رضوند، معتقد بودند که اگر سعید صادقی به استقلال می آمد می توانست زیر نظر ساپینتو آمار و عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد.

باید توجه داشت؛ در ماه های خرداد سال گذشته و اوج نقل و انتقالات در لیگ بیست و دوم، درگیری های زیادی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر جذب سعید صادقی به وجود آمد. تا جایی که این بازیکن و مدیر برنامه هایش با مدیران هر دو باشگاه مذاکره کردند و سرانجام در 13 تیرماه 1401 سعید صادقی با در دست داشتن پیراهن پرسپولیس اعلام کرد که به این تیم می پیوندد.

با این حال سعید صادقی بیست و دومین دوره لیگ برتر خود را با 23 بازی برای پرسپولیس و 22 بازی در ترکیب اصلی این تیم و رکورد 1814 دقیقه بازی برای آن تیم به پایان رساند. وی همچنین 6 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که 2 گل آن در دیدار رفت مقابل هوادار و 4 گل باقی مانده به ترتیب برابر ملوان، مس کرمان، گهر سیرجان و نساجی مازندران بود.

دیدگاهتان را بنویسید