داغ ترین نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

داغ ترین نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

عکس های یادگاری مدیر با خریدهای جدید تک تک ارسال می شود. قرمزها بمبی منفجر کردند و قهرمان فصل گذشته با آرامش به سمت بازیکنان جوانتر رفت. اتفاقی که به مذاق استقلال خوش نیامد و با وجود قهرمانی انتظار خرید این ستاره را از مدیرعامل این باشگاه دارند. در همین رابطه شنید که استقلال به سراغ 2 ستاره سابق رفت. فولاد، سپاهان و تراکتور برای جمع آوری بقیه ستاره ها کم کم وارد بازار می شوند.

کریم انصاری فرد – تراکتور

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور از خرید لژیونر خبر داد. با جدایی کریم انصاری فرد از آاک یوننان، شایعات بازگشت او به فوتبال ایران و تراکتورسازی داغ شده است. هرچند به نظر نمی رسد این شایعه صحت داشته باشد و این مهاجم ملی پوش احتمالا در باشگاه دیگری در یونان به کار خود ادامه دهد.

پیام مورد نیاز – فولاد

نکونام و فولاد با یک پیام نیازمند مشورت کنند. ضرورت در لیگ پرتغال وضعیت خوبی ندارد. در این فصل او تنها در 2 بازی برای پورتیموننسه به میدان رفته است که در نتیجه 7 گل توسط پورتو و یک گل در مقابل اوروکا دریافت شده است. تیم فوتبال خوزستان برای حضور پرقدرت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به سراغ تقویت خط دروازه و مذاکره با این دروازه بان ملی پوش رفت.

کاوه رضایی – استقلال

استقلالی ها برای فصل جدید با رودی استد خداحافظی کردند و سجاد شهبازادا را خریدند. قرارداد آرمان رمضانی تمدید شد، ارسلان مطهری، امیرحسین زاده و کوین یاماگا همچنان با آبی پوشان قرارداد دارند. البته گفته می شود مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با کاوه رضایی است. کاوه فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حتی از لیست تیم ملی هم خط خورد. اتفاقی که می تواند او را مجبور به بازگشت به استقلال کند.

محمد محبی – استقلال

یکی دیگر از لژیونرهایی که آبی ها برای جذب آن اقدام کرده اند، محمد محبی است. بازیکنی که فصل گذشته در لیگ پرتغال بازی می کرد و در نهایت باید جای خالی امیرحسین حسین زاده را پر کند. گفته می شود مدیران دو باشگاه به توافق اولیه و عدم توافق نهایی برای پرداخت اقساطی پول حاصل از توافق او رسیده اند.

امیرحسین حسین زاده – شارلوا بلژیک

همانطور که گفته شد امیرحسین حسین زاده نیز به لژیونر شدن فکر می کند. ستاره فصل گذشته استقلال که 22 سال سن دارد فرصت خوبی برای ادامه فوتبال خود در خارج از ایران دارد. حسین زاده از شارلوا بلژیک پیشنهاد داشت، تیمی که پیش از این کاوه رضایی، امید نورافکن و علی کولی زاده در آن بازی می کردند.

رامین رضایان – الشحانیه

با جدایی دانیال اسماعیلی فر، مدیران سپاهان به فکر جایگزینی او هستند. شایعه شده بود که رامین رضایان تا حدودی به سپاهان نزدیک شده است اما مشخص شد این شایعه چندان صحت ندارد. او احتمالا تیم الشحانیه قطر را برای بازی در فصل آینده انتخاب خواهد کرد. احمد موسوی، فرشاد محمدی مهر یا یک مدافع خارجی نیز گزینه های جایگزین سپاهان هستند.

وریا غفوری – فولاد

در روزهایی که خریدهای جدید استقلال مطرح شد و بازیکنان فصل قبل یکی یکی برای تمدید قرارداد تیراندازی می کردند، کاپیتان آن تیم اعلام کرد که باشگاه با او تماسی نداشته است. واریا هم شکایتش را به صفحات مجازی برد و پست هایش بوی جدایی می دهد. اتفاقی که برخی از هواداران فوتبال آن را با اتفاقات غیر فوتبالی مرتبط می دانند. جواد نکونام نیز با تایید صحبت با کاپیتان محبوب استقلال گفت در صورت عدم تمدید قرارداد واریا با استقلال، باشگاه فولاد به سراغ او خواهد رفت.

محمد علی نژاد – سپاهان

هافبک فنی آلومینیوم اراک دیگر بازیکنی است که سپاهان با او قرارداد امضا کرد. علی نژاد هنوز قرارداد خود را با آلومینیوم تمدید نکرده و منتظر نتیجه مذاکراتش با سپاهان است که مثبت بوده است. با جدایی سروش رفیعی و سجاد شهباززاده بعید نیست مدیران سپاهان او را از حضور در این تیم برای حفظ خلاقیت جلوی زمین خوشحال کنند.

کاسیانو دیاز – پرسپولیس

پرسپولیس پس از ناکامی در جذب گادوین مانچا به سراغ مهاجم خارجی دیگری رفت. کاسیانو دیاز، مهاجم 32 ساله که برای ویزلا پرتغال بازی می کند. کاسیانو فصل گذشته 9 گل زد و 2 پاس گل داد. شنیده شده بود که او به زودی برای حضور در تست پزشکی پرسپولیس وارد ایران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید