رامین رضایان نقل و انتقالات زمستانی را داغ می کند

رامین رضاییان در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفت

رضاییان که در نیم فصل گذشته در السلیا بار دیگر عملکرد خوبی از نظر هجومی و گلزنی داشت، در این فصل به بازی خود برای این تیم ادامه داد. اما در حال حاضر شرایط در این تیم به پایان نرسیده است. او عملکرد خوبی نداشت و با توجه به برنامه های این کشور برای جام جهانی 2022 و شرایط خاص لیگ این کشور، تصمیم به قطع همکاری با السیلیه از طریق یک قرارداد دوجانبه گرفت. توافق.

اما رامین رضایان همچنان یک مشکل بزرگ است. مدافع ایرانی همچنان با الدحیل قطر قرارداد دارد و حضور او در تیم مقابل به تصمیم مدیران این باشگاه بستگی دارد. با این حال بعید است الدحیل تصمیم بگیرد رضایان را به دستور کار خود بازگرداند. لیست بازیکنان خارجی الدحیل کامل است و آنها تاکنون تصمیمی برای جدایی هیچ یک از آنها اعلام نکرده اند و به همین دلیل شرایط برای بازگشت او به الدحیل مهیا به نظر نمی رسد.

این موضوع باعث می شود الدحیل بسته به قراردادی که با این بازیکن دارد به انتقال قرضی خود به تیم دیگری ادامه دهد یا با فسخ قرارداد او را بازیکن آزاد اعلام کند. در مورد برنامه های او برای جام جهانی، به نظر می رسد که قراردادش با الدحیل پایان یافته تلقی شود.

آزادی رامین رضایان او را به بازیکنی جذاب برای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تبدیل می کند. بازیکنی که در فصول اخیر همواره نامش به عنوان گزینه بازگشت به پرسپولیس مطرح بوده اما او در کنار مهدی طارمی و صادق محرمی تنها بازیکنانی هستند که پس از جدایی از پرسپولیس هنوز فرصت بازگشت پیدا نکرده اند. به نظر می رسد موضوع طارمی و پیشرفت فوتبالی اش در لیگ پرتغال طی چند سال آینده منتفی باشد. مشکلی که با روند و تمدید قرارداد صادق محرمی با دیناموزاگرب برای این بازیکن قابل پیش بینی است تا همچنان دور از دسترس فوتبال ایران تلقی شوند.

در مورد رامین رضاییان و جدایی اش از لیگ ستارگان قطر، شرایط متفاوت به نظر می رسد مگر اینکه این بازیکن بخواهد خارج از ایران به فوتبال ادامه دهد. به خصوص با باز شدن مسیر فوتبال امارات، لیگ این کشور نیز یکی از محبوب ترین مقاصد بازیکنان ایرانی و البته با کیفیت فنی رامین رضاییان به حساب می آید.

رامین رضاییان در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفت

حالا در بازار فوتبال ایران می توان از رامین رضایان به عنوان گزینه قابل توجهی نام برد. پرسپولیسی که در فصول اخیر همیشه بحث دفاع راستش مطرح بوده و باید دید از یحیی گل محمدی استقبال می شود یا خیر. استقلال با مصدومیت گاه و بیگاه وریا گفوری و نیاز به یک مدافع راست، شاید مقصد عجیبی برای مدافع سابق پرسپولیس به حساب بیاید، هرچند رضایان پیش از این گفته بود که علی‌رغم پیشنهادات دریافتی، پس از برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری، پرسپولیس را ترک کرده است. پاسخ منفی این تیم خواهد بود و خواهیم دید که الان وضعیت چگونه خواهد بود.

سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان نیز تیم هایی هستند که می توانند به عنوان مشتری برای انتقال رامین رضایان مورد انتقاد قرار گیرند. به خصوص اینکه پرسپولیس بارها برای جذب دانیال اسماعیلی فر ابراز تمایل کرده و مورد علاقه یحیی گل محمدی محسوب می شود و شاید این انتقال باعث شود رضایان زردپوش شود و اسماعیلی فر در صورتی که رضایان هم بخواهد به ایران بازگردد. همه این ها البته در حد حدس و گمان است و باید دید رضاییان حاضر به بازگشت به لیگ ایران است و الدحیل چه تصمیمی برای او خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید