رامین رضایان می تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند؟

رامین رضایان می تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس پس از واگذاری بازی برای سوپرجام فولاد، موفق شد نیم فصل دوم را با پیروزی قاطعانه مقابل نساج آغاز کند تا از لیدر عقب نماند.

جواد منافی در این خصوص از دیدار مقابل نساج، عملکرد سعید آقایی در پست دفاع چپ، جذب رامین رضاییان و 3 صحبتی که در ادامه می خوانید صحبت کرد.

پرسپولیس نیم فصل دوم را با پیروزی خوب مقابل نساجی آغاز کرد.

درست است بعد از شکست در سوپرجام باید در نیم فصل دوم لیگ را با پیروزی شروع می کردیم و سه امتیاز این دیدار برای پرسپولیس مهمتر از نان شب بود که موفق شد به آن برسد. . زیرا این برد تیم را به وضعیت روحی و روانی خوبی برگرداند.

عملکرد تیم را در این دیدار چگونه دیدید؟

پرسپولیس در 10 دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد دو گل به ثمر برساند. پس از آن بازی کمی متعادل بود و نساجی چند گزینه داشت. در نهایت برد خوبی بود اما یک چیز مرا نگران می کند.

چه موضوعی؟

خط دفاعی تیم نشان داد که او آسیب پذیر است. دو مدافع میانی همخوانی چندانی نداشتند و به همین دلیل بازیکنان حریف به راحتی می توانستند خود را در موقعیت قرار دهند. برای هماهنگی دفاعی باید کارهای بیشتری انجام شود.

شما یکی از معدود ستاره های دوران خود در دفاع چپ بودید. عملکرد سعید آقایی را در این پست چگونه می بینید؟

راستش را بخواهید هنوز بازیکن قابل اعتمادی نشده است. این بازیکن سه سال است که در پرسپولیس حضور دارد و باید در بالاترین سطح باشد اما در دفاع و حمله خوب عمل نمی کند. انتظار می رود او خیلی بهتر از این باشد.

عملکرد مدیریت در نقل و انتقالات را چگونه دیدید؟

راستش خیلی خوب نبود ما به یک هافبک طراح و بازیکن هجومی نیاز داشتیم که نتوانیم جذبش کنیم. مدیرعامل جدید از بدهی ها و مشکلات مالی صحبت کرد، اما وقتی آمد و مسئولیت را بر عهده گرفت، مشکلات را می دانست. چرا باشگاه های دیگر موفق به جذب بازیکن شدند و فقط پرسپولیس نتوانست؟ این به هنر مدیر عامل برمی گردد. سرمربی باید از ارتباطات خود استفاده کند و بازیکن جذب کند اما پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت.

رامین رضایان می تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند؟

نمی توان انتظار داشت که بیاید و معجزه کند. باید به او زمان دهیم تا کم کم با تیم هماهنگ شود و امیدوارم مثل قبل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید