این ستاره رامین رضایان را از پرسپولیس دور می کند

این ستاره رامین رضایان را از پرسپولیس دور می کند

بهمن ماه سال گذشته رامین رضاییان لژیونر فوتبال کشورمان بار دیگر با پیراهن قرمز رنگ قرارداد خود را با تیم الدحیل فسخ کرد. رضاییان قطر در دیدار با الدحیل موفق شد این باشگاه را برای فسخ قرارداد و پیوستن به سرخپوشان پایتخت مجاب کند.

انتقال رضایان در شرایطی بود که یحیی گل محمدی در نشست خبری اعلام کرد که فکر نمی کرد در آینده بتوانند بازیکنی جذب کنند. رضایان در تاریخ 10 شهریور 1393 با قراردادی 2 ساله به الدحیل پیوست و در سال 1400 به صورت قرضی به القلیه قطر پیوست و در 20 بازی 5 گل برای این تیم قطری به ثمر رساند. او در نهایت از باشگاه السیلیه جدا شد و پس از بازگشت به الدحیل موفق شد رضایت نامه باشگاه را برای پیوستن به پرسپولیس جلب کند. قرارداد او با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می رسد و می تواند به هر تیمی که بخواهد برود. در همین رابطه شنیده می شود رامین رضایان از قطر پیشنهاد جدیدی دارد! این پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر نیست، بلکه تیمی از دسته دوم این کشور از رامین رضاییان خواسته است.

شاید بتوان گفت سرنوشت رامین رضایان به نوعی با سرنوشت دانیال اسماعیلی فر مرتبط است. شاید یکی از دلایلی که گل محمدی هنوز رضایان را به باشگاه معرفی نکرده و درویش قراردادش را تمدید کرده، همین موضوع باشد. با این حال گل محمدی به قدری به نحوه بازی این بازیکن علاقه دارد که بدون شک جایگاه ثابت رضایان به خطر خواهد افتاد و رضایان به خوبی می داند که فصل آینده در شرایط بسیار سختی خواهد بود. قرارداد رضایان در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست که گل محمدی در صورت به خدمت گرفتن وی علاقه ای به ادامه همکاری با رضایان خواهد داشت یا خیر.

اگر دانیال اسماعیلی فر بنا به دلایلی به پرسپولیس نیاید یا بخواهد با سپاهان تمدید کند، احتمال تمدید قرارداد رامین رضایان نیز بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید