در پرونده نظامی این بار نوبت به رامین رضایان رسید

فتح آبادی: صبا کم خدمت رضایی نبود

از استقلال مقابل فجرسپاسی شروع کنیم. فکر می کنی نتیجه غیبت دو مدافع استقلال در این دیدار چه خواهد بود؟

به هر حال تیمی که در طول فصل از سه مدافع میانی ثابت استفاده کرده و به این ترتیب بهترین آمار را در اختیار دارد، مطمئن باشید غیبت دو نفر در خط دفاعی این گروه ضربه جبران ناپذیری به این تیم وارد می کند. بازی در تهران برگزار می شود و فجرسپاسی معمولاً در تهران مقابل استقلال موفق نمی شود، اگر فرهاد هوشمندانه تر و درایت تر عمل کند و به جای آن از بازیکنانی مانند روزبه چشمی یا امانوف استفاده کند و اگر بتواند تیمش موفق می شود. استقلال اگر در این دیدار گل نخورد، می تواند به هر شکل ممکن در میانه زمین و خط حمله کار کند و با کسب سه امتیاز پیروز میدان باشد، البته از تیم فجرسپاسی، سرمربی و بازیکنان صحبت می کند. من به این تیم پیشنهاد می دهم اما معتقدم استقلال مقابل فجر کار سختی نمی کند. به هر حال تیم شیرازی در سال اول عملکرد بدی نداشت اما با تقویت ممکن است در فصل های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

در هر صورت دو مهره دفاعی استقلال که از ارکان موفقیت این تیم محسوب می شوند، در اختیار فرهاد مجیدی قرار نخواهند داشت. فکر نمی کنید خیلی سخت باشد؟

سخت است اما مجیدی معتقد است دو بازیکن خود را به دلایل دیگری از جمله مصدومیت و پنالتی از دست داده و باید به هر نحوی جای آنها را پر کند. برای مثال ممکن است از بازیکنان چند تپانچه برای بازگشت به فرم قبلی خود در ادامه بازی استقلال استفاده کند و احتمالاً تکلیف سربازان این تیم را مشخص کند، البته اگر در بازی مقابل فجرسپاسی حضور نداشته باشند، ممکن است از مسابقات بعدی تیم را همراهی کنند. ، زیرا اکنون نوعی مکاشفه است.

گفته می شود او با پیوستن به تیم صبا کوم از سمت خود استعفا داد.

صباباتری زمانی که در تهران بود یک تیم نظامی محسوب می شد نه صبا کوم و رامین هم در صبا کوم بازی می کرد در حالی که من مربی آن تیم بودم و این بازیکن هم در دفاع راست برای ما بازی می کرد که اگر کسی بیاید رضایان نیز باید پاسخ دهد و فکر می کنم در نهایت با اقدامات قانونی استقلالی ها مشکل بازیکنان سرباز این تیم حل شود تا مشکلات بعدی تمام نشود زیرا در صورت ادامه افشاگری ها قطعا عواقب آن گریبان همه تیم ها را خواهد گرفت و این حکایت رضاییان یا وحید امیری است. در حال آمدن است

برسیم به دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان. این دیدار را چگونه ارزیابی می کنید؟ به نظر می رسد کار یحیی و شاگردانش در سیرجان آسان نیست؟

معتقدم گل محمدی بهترین افراد را دارد. تیمی که برانکو پایه هایش را گذاشت و به کالدرون و سپس به یحیی سپرد هرگز اسکلت خود را تغییر نداد. در هر صورت امروز پرسپولیس با تیمی بازی دارد که در بازی برگشت نتایج بسیار خوبی کسب کرد و در دور اول در تهران یک امتیاز حساس از پرسپولیس در مقطعی حساس دریافت کرد. با تمام این تفاسیر فکر می کنم این بازی هم برای گل گهر و هم برای پرسپولیس یک بازی مرگ و زندگی است، هرچند سپاهان هم پشت سر پرسپولیس است و با اینکه بازی های زیبا و جذابی ارائه می دهد، اما چون در چندین بازی نتیجه لازم را نگرفت. قهرمانی عقب افتاده است.

به عنوان یک مهاجم سال ها فکر می کنی پرسپولیس این روزها با مشکل گلزنی مواجه است چرا که تیم این تیم معتقد است باید به هر شکلی یک مهاجم جذب پرسپولیس شود؟

در هر صورت عیسی القطر در نیم فصل این تیم را همراهی کرد اما به دلیل مصدومیت این بازیکن در اختیار پرسپولیس نیست. من معتقدم این بازیکن باید شفا پیدا کند و جان ریسک نمی کند، البته با توجه به سن عیسی اگر بخواهد عمل کند حتما عقب می افتد. با این حال به نظر من حامد پاکدل و مهدی عبدی می توانند زوج خوبی را در پرسپولیس تشکیل دهند، البته اگر یک ضربه سر به خط حمله پرسپولیس اضافه کنید برای این تیم بهتر است و همچنان کار را برای این تیم آسان می کند. .

کمی در مورد رضا اسدی صحبت کنیم. او این روزها با انتقادات زیادی مواجه است. عملکرد این بازیکن را چگونه می بینید؟

او بازیکنی نیست که در گذشته با جنگنده و توانایی های بالا دیده باشیم. حالا نمی‌دانم در تمرینات چه اتفاقی افتاد یا چرا این بازیکن مورد علاقه نبود. من از این موارد اطلاعی ندارم و شاید به دلیل فشار روی شانه او برای تعویض نورالهی اتفاق افتاده است، اما در هر صورت گلی که به ثمر رساند و رفتارش بعد از آن نشان داد که او کمی عصبی است و فکر می کنم بازیکن است. در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید