خط قرمز یحیی دور نام رامین رضایان؟

خط قرمز یحیی دور نام رامین رضایان؟
رامین رضاییان در نیم فصل دوم پرسپولیس شد اما قراردادش با این باشگاه نیم فصل است و در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود. در همان زمان کارشناسان رسانه ای ابهامات زیادی را درباره دلیل قرارداد مدافع سابق این تیم مطرح کردند اما کسانی که بیشتر با اخبار پشت صحنه پرسپولیس آشنا بودند، می دانستند که قرارداد شش ماهه این بازیکن مورد تایید کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است.

در همین راستا در حالی که یحیی بر تمدید قرارداد ترابی و سرلک به عنوان دو تیم ملی تاکید دارد، همچنان از تمدید قرارداد با تعدادی دیگر از شاگردان از جمله رامین رضایان ناراضی است. این در این بخش از فصل عجیب به نظر می رسد چرا که اکثر تیم ها در تلاش برای تمدید قرارداد بازیکنان موثر خود هستند.

در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به اینکه کار دانیال اسماعیلی فر برای پیوستن به پرسپولیس مراحل پایانی خود را می گذراند و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، مدافع راست سپاهان فصل آینده پیراهن قرمز را بر تن خواهد کرد، رضاییان نیز با مازاد بر لیست در لیست حضور دارد. یحیی شامل خواهد شد. اخباری که باید دیده شوند در پایان فصل رنگ و بوی واقعیت می گیرند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید