پاسخ فک فک رامین رضایان به سردار آزمون

پاسخ فک فک رامین رضایان به سردار آزمون

رامین رضایان مصاحبه کوتاهی با رسانه های باشگاه سپاهان انجام داد و باز هم درباره راز صحبت کرد.

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه در بخشی از این گفت و گو گفت: من همیشه می گویم با حرف زدن چیزی نشان ندهیم. با فوتبال خودمان، روشی که بازی می کنیم و تمرین می کنیم، نشان می دهیم که به قراردادی که بسته ایم متعهد هستیم. سعی نکنیم با یک کار فرعی عجیب، یک پست اینستاگرامی و یک قلب یا با حرف زدن چیزی را ثابت کنیم زیرا وقتی در زمین هستیم ثابت کردن خودمان بی فایده است. بهتر از همه کلمات این است که در این زمینه خوب کار کنید. قطعا تمام تلاشم را می کنم تا عملکردم را 100 درصد نشان دهم. اگر موفق شوم، مطمئن هستم که همه هواداران خوشحال خواهند شد زیرا آنها رامین و همه بازیکنان را دوست دارند که صددرصد در زمین بازی کنند. بزرگترین تعهد برای یک بازیکن این است که آنچه مربی می خواهد را با نظم در زمین انجام دهد و مقدس ترین چیز این است که دل هواداران همیشه از بازیکن شاد و راضی باشد.

سردار آزمون پیش از این در برنامه تلویزیونی «فوتبال بگیر» روی خط رفت و در سخنان خود از الفاظ عجیبی مانند «مار» استفاده کرد که در نوع خود بی سابقه بود.

وی در بخشی از سخنان خود به فوتبالیستی اشاره کرد که مدام تصاویر بدن خود را در اینستاگرام آپلود می کند و جلوی دوربین موبایلش می دود؛ بازیکنی که در زمان کی روش به تیم ملی دعوت شد اما حالا جایی در اردوی تیم ملی ندارد. آزمون به او توصیه کرد که با خودش روراست باشد و در عوض سعی کند نقاط ضعف فنی خود را بهبود بخشد. وی بدون ذکر نام این بازیکن را اینگونه معرفی کرد: شما هستید که مدام از تیم ها اخراج می شوید.

البته حدس زدن نام این بازیکن چندان سخت نبود، اما باید پرسید رامین رضایان در مصاحبه اخیرش به سردار آزمون پاسخ داد؟

دیدگاهتان را بنویسید