استقلال رامین رضایان را می خواستی؟

استقلال رامین رضایان را می خواستی؟

رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس که در نیم فصل به تیم سابقش بازگشته بود در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی کرد. رامین که مهمان شبکه سه بود درباره پیشنهاداتش گفت که هرگز به استقلال نمی رود.

رامین گفت: فوتبال اصلا ارزش ناراحتی هواداران را ندارد. فکر می کنم حتی اگر تیم رقیب 10 یا 20 میلیارد هم بدهد، اصلا دوست ندارم به این تیم بروم، چون می دانم هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحت هستند و تحت هیچ شرایطی نمی خواهم دل کسی را بشکنم. رضایان در بخشی از صحبت های خود همچنین گفت که قبلا به استقلال پیشنهاد داده بود اما حاضر به عقد قرارداد با آبی ها نشد. اما پیشنهاد استقلال به رامین رضایان چه سابقه ای داشت و چه زمانی مطرح شد؟

رضایان قبل از آمدن به پرسپولیس و در راه آهن یک بار از استقلال پیشنهاد داشت. در واقع رامین قبل از شروع لیگ پانزدهم هم از پرسپولیس و هم از استقلال پیشنهاد داشت اما در نهایت رامین پیراهن قرمز را انتخاب کرد و 2 فصل برای پرسپولیس بازی کرد. در لیگ شانزدهم پس از رفتن رضایان به ترکیه و بازگشت به پرسپولیس حواشی مختلفی برای او ایجاد شد.

چند هفته مانده به پایان فصل پس از درگیری رامین با علیپور در اردوی دبی و قبل از بازی با الوصل، توسط برانکو اخراج شد. بعد از پایان لیگ شانزدهم، استقلال دومین پیشنهاد را از رضایان دریافت کرد و آبی ها به دنبال جذب مستقیم رضایان از پرسپولیس بودند. باشگاه استقلال می خواهد از اختلاف آن زمان رامین و برانکو استفاده کند و رضایان را به تیم خود بیاورد. در آن زمان حتی شنیده می شد که رضاییان چندین بار با استقلال مذاکره کرده و حتی در آستانه عقد قرار دارد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و رامین تصمیم گرفت به جای استقلالی شدن، راهی اروپا و لیگ بلژیک شود.

دیدگاهتان را بنویسید