قول رامین رضایان برای انتقال خبرساز به نیم فصل استقلال

قول رامین رضایان برای انتقال خبرساز به نیم فصل استقلال

نکته قابل توجه اینکه مذاکرات باشگاه استقلال و صالح حردانی هافبک راست تیم فولاد در ارتباط با روند مذاکره است که مثل آب سردی بر تن هواداران استقلال بود؛ در حالی که این اتفاق برای تیم فولاد افتاد. چرا که برخی منابع خبری از لغو این انتقال خبر دادند. این تا این که صالح حردانی بعد از بازی تیم ملی مستقیما به دفتر باشگاه استقلال رفت.

گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال انتقال حردانی از فولاد به استقلال وجود دارد در حالی که برخی می گویند جواد نکونام پایش را در کفش گذاشته و اجازه جدایی حردانی را نمی دهد، اما در این مورد علوی روز گذشته در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد وی با بیان اینکه جواد نکونام نمی خواهد به این بازیکن استقلال بدهد چون تا زمانی که از حردانی استفاده نکند اجازه جدایی نمی دهد، گفت: هنوز تصمیمی برای حردانی گرفته نشده است. ما با استقلال مشکلی نداریم. فوتبال یک ورزش حرفه ای است و من به چنین شایعاتی توجهی نمی کنم. هیچ کس برای همیشه در یک تیم نمی ماند و هر کسی می تواند حرکت کند.” نکته قابل توجه اینکه برخی دیگر لغو حضور فولادی ها را به اعتراض هواداران این تیم مرتبط می دانند و می گویند هواداران خوزستانی معتقدند چرا یک ملی پوش خوب باید در سال جام جهانی از این تیم جدا شود و همین موضوع باعث شد تا فولاد به سمت این تیم برود. بفروشش. این بازیکن باید تسلیم شود اما شایعات خبرنگار فرخیتگان حاکی از آن است که مذاکراتی با رامین رضایان توسط باشگاه فولاد انجام شده و حتی قول هایی نیز داده شده است و به همین دلیل این باشگاه مجوزهای لازم برای جدایی حردانی را صادر کرده است اما با رفع این مشکل و ماندن رامین در قطر بار دیگر کادر فنی فولاد از ادامه همکاری با حردانی برای انصراف از انتقال این بازیکن به استقلال خبر داد، هرچند مذاکرات استقلالی ها با فولادی همچنان ادامه دارد و سعی می شود به هر شرایطی حردانی را جذب کند. دوستت دارم.

با توجه به لغو احتمالی انتقال حردانی به استقلال، معاوضه او با آرش رضاوند لغو شد و پس از یک روز غیبت در تمرین استقلال رضاوند دوباره با شاگردان فرهاد مجیدی تمرین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید