حواشی رامین رضایان از پرسپولیس

حواشی رامین رضایان از پرسپولیس

قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس بعد از آخرین هفته لیگ به پایان می رسد و مشخص نیست فصل آینده در این باشگاه بماند یا خیر. رضایان پس از بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی داشت اما نتوانست به تیم ملی بازگردد. در روزهای اخیر شرایط برای او پیچیده تر شده است. رضاییان و مدیران پرسپولیس بر سر مبلغی که او به دست می آورد با هم دعوا می کردند اما از سوی دیگر حذف چند بازیکن از لیست تیم ملی باعث نشد دراگان اسکوچیچ تصمیم به دعوت رضایان بگیرد.

بیانیه عالی؛ به صورت رایگان بازی کنید
رامین رضاییان که در نیم فصل به پرسپولیس پیوسته بود، در همان زمان اعلام کرد که برای پیوستن به این باشگاه پول زیادی داده است. سپس باشگاه نیز نسبت به اظهارات او واکنش مثبت نشان داد. رضاییان این هفته هم همین موضوع را تکرار کرد و با بیان اینکه در نیم فصل اخیر برای پرسپولیس رایگان بازی کردم، گفت: تقریبا دو ماه از حقوقم را به الدحیل دادم و پرسپولیس تقریبا یک ماه از حقوقم را به من داد. من رضایت دادم این وسط بدون پول خیلی ضرر کردم چون می خواستم به پرسپولیس برگردم. با وجود ضرری که انجام دادم به باشگاه پرسپولیس گفتم تا چهار ماه آینده دریافتی نمی خواهم و قراردادم را به صفر می رسانم! برخی رسانه ها شیطنت می کنند که رامین با پرسپولیس n تومان قرارداد بسته است. من واقعاً به شما گفتم به مدیریت باشگاه بگویید که به قرارداد من رسیدگی کند. مطمئنم در نسل امروزی امکان ندارد چنین اتفاقی برای بازیکنی بیفتد چون کار من این بود. گفتند ما نمی توانیم صفر بگیریم و سازمان لیگ اعتراض می کند. گفتند 500 میلیون می کنیم و من گفتم باید مالیات را خودم بدهم. دوست داشتم این ریسک را بکنم و در این شرایط با تمام وجود در کنار پرسپولیس باشم.

واکنش پرسپولیس؛ میلیاردها کجا رفتند؟
بر خلاف انتظارات باشگاه پرسپولیس ساعاتی بعد واکنش منفی به کارنامه رضاییان داشت. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که در حال نهایی کردن انتقال رضایان است، با بیان اینکه این باشگاه بیش از 6 میلیارد تن به او پرداخت کرده است، گفت: او در این چهار ماه از کجا حقوق گرفت؟ او آن را نگرفت؟ فرقی نمی کند حقوقش فرق می کرد یا نه، به هر حال گرفت. فکر می کنم بیش از 6 میلیارد بود.

رامین به تیم ملی دعوت نمی شود حتی اگر همه مدافعان راست فوتبال ایران مصدوم و محروم باشند! / ماجرای پرسپولیسی شدن رضایان

رامین پاسخ داد؛ این سهم 500 میلیونی من بود
صحبت های درویش باعث شد تا رضایان در مصاحبه دوم به طور کامل درباره انتقالش به پرسپولیس توضیح دهد. رضاییان با بیان اینکه فقط 500 میلیون از سهامش توسط پرسپولیس پرداخت شده است، گفت: حرف هایی که باشگاه محترم پرسپولیس می زند همان حرف هایی است که دیشب زدم. در صحبت های دیشب خود از حمایت های باشگاه پرسپولیس و مبلغی که برای رضایت من پرداخت کردند تشکر کردم. ما دو مورد داریم، یکی اینکه بازیکن دستمزد می گیرد و دیگری پول رضایت نامه انتقال است و نیازی نیست مبلغی را برای رضایت نامه در قرارداد حساب کنیم. برای خروج از الدحیل باید چیزی نزدیک به دو ماه حقوق می پرداختم. به امیرهوشنگ سعادتی زنگ زدم و گفتم به باشگاه پرسپولیس بگو اینقدر می توانی؟ حق با آقای درویش بود ولی چون دلار بود نزدیک به هفت میلیارد تن بود. یعنی وقتی 250 دلار تبدیل می کنید، تفاوت همان مقداری بود که آقای درویش گفتند. به باشگاه الدحیل اعلام کردم حدود دو ماه این مبلغ را به دستمزدم می دهم و معادل دستمزدم را که نزدیک به یک ماه بود از باشگاه پرسپولیس می گیرم. باشگاه پرسپولیس هنگام پرداخت مجبور نیست این مبلغ را برای من بنویسد. باید این پول را برای رضایت نامه به الدحیل می دادند که شرایط تحریم و آخرین روز موعد نقل و انتقالات را فراهم نکرد و به نوعی از قرارداد خودم پرداخت کردم تا بتوانم با پرسپولیس قرارداد ببندم. . سپس آقای سعادتی همان مبلغ حدود یک ماه حقوق من در الدحیل را از باشگاه پرسپولیس به صورت چک دریافت کرد. قرارداد پرسپولیس دست خودم است و باید صفر می نوشتیم اما 500 میلیون نوشتیم. قرارداد در دست من است و لطفا به رسانه ها اطلاع دهید که اصلا مشکلی وجود ندارد.»

لیست تیم ملی؛ شیر به جای رامین
اعلام بازیکنان جدید اردوی تیم ملی روز پایانی رضایان را سخت کرد. دراگان اسکوچیچ که 5 بازیکن را به دلیل اختلاف با استقلال اخراج کرده بود، چند بازیکن جدید به لیست خود اضافه کرد. در بین تازه واردها خبری از رضایان نبود. جالب اینکه اسکوچیچ مهدی شیری را برای پست دفاع راست دعوت کرد! بازیکنی که فراز و نشیب هایش در پرسپولیس باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس او را در لیست خروج قرار دهند و رامین رضایان را به خدمت بگیرند. با این حال عملکرد خوب شیری با پیراهن فولاد این بازیکن را به تیم ملی آورد. تعویض شیری با بازیکن خارجی استقلال نشان می دهد که اسکوچیچ علاقه ای به دعوت رضایان ندارد حتی اگر تمام مدافعان راست تیمش مصدوم و مجازات شوند.

دیدگاهتان را بنویسید