رامین رضایان در پرسپولیس طلسم عجیبی دارد.

رامین رضایان در پرسپولیس طلسم عجیبی دارد.

پرسپولیس در تکرار عنوان قهرمانی ناکام ماند و طبیعی است که این شکست گریبان همه اعضای باشگاه را بگیرد. با این حال، برای برخی، شکست باعث تفرقه می شود. از جمله رامین رضایان؛ مدافع راست سرشناس که در بین دو نیمه قراردادش را با الدحیل قطر فسخ کرد، به پرسپولیس پیوست تا در شادی های بهترین نسل این تیم شریک شود اما حضورش با برد زودهنگام رقیب سنتی همراه بود!

رامین رضاییان طلسم عجیبی در پرسپولیس دارد که انگار شکسته شده است. اگرچه در ذهن بسیاری از هواداران او خود را به عنوان یکی از عناصر باسابقه و کلیدی سرخپوشان تثبیت کرده است، اما حقیقت این است که رضایان در آن سال ها حتی یک عکس با لباس های فرسوده زیاد نداشته است. بهترین فصل رامین در پرسپولیس مصادف شد با بهترین فصل برانکو در پرسپولیس; لیگ پانزدهم که این تیم با همه شایستگی ها نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد. رضایان در ابتدای لیگ شانزدهم آن ماجرای عجیب رفتن به ترکیه را آورد و به خصوص پس از همراهی مهدی طارمی آسیب زیادی به باشگاه وارد کرد. برانکو چند هفته بعد که برگشت، با اکراه استعفا داد و بعد از اولین اشتباه دوباره عذرخواهی کرد. سرمربی کروات حتی اجازه حضور رضایان در جشن قهرمانی سرخ پوشان را نداد. حالا که رضایان برگشته، روبان قهرمانی سفید بریده شده است.

هدف دیگر رضایان بازگشت به پرسپولیس بود اما تاثیرگذاری بر دراگان اسکوچیچ و محک زدن شانس بازگشت او به تیم ملی در جام جهانی. سوال دیگر این است که آیا رامین در این مدت خوب بازی کرد؟ خیلی ها معتقدند که او در فاز هجومی بازیکن موثری بود و مراکز خطرناک و پاس های خوبش این موضوع را تایید می کند اما مشکلات او در دفاع همچنان ادامه دارد. همان نکته ای که قبلا اسکوچیچ گفته بود. هر چه که هست، در این سطح کیفی و به خصوص با توجه به عدم پیروزی پرسپولیس، به سختی فشاری به سرمربی کروات برای بازگشت این بازیکن به تیم ملی وارد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید