هشدار جدی به کادرفنی پرسپولیس درباره حواشی رامین رضایان

هشدار جدی به کادرفنی پرسپولیس درباره حواشی رامین رضایان

حسن خان محمدی درباره شرایط پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم اراک گفت: شرایط تیم خیلی بهتر شده است. بعد از بازی مقابل فولاد، کادر فنی موفق شد شرایط این تیم را برای بازی خوب مقابل نساجی تغییر دهد. در این دیدار تعویض های خوبی انجام شد و تیم موفق به زدن سه گل شد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره حضور رامین رضایان نیز بیان کرد: رامین رضاین بازیکنی با سابقه بازی در پرسپولیس است و به خوبی با شرایط این تیم آشناست. او می تواند در سمت راست پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و هیچ تیم دیگری در سمت راست نمی تواند مشکلی داشته باشد. از طرفی رامین رضاییان این فرصت را دارد که با عملکرد خوب خود در پرسپولیس دوباره دیده شود و به تیم ملی دعوت شود.

وی درباره حواشی بازگشت رامین رضاییان و همچنین بحث اختلافات او با برخی بازیکنان نیز گفت: بازیکنانی که مدتی نبودند و برمی گردند ممکن است حواشی داشته باشند اما وظیفه کادر فنی جمع آوری این حواشی است. “فکر می کنم باشگاه می تواند این حواشی را کاهش دهد، نارضایتی بازیکنان از یکدیگر چیزی نیست که به تیم ضربه بزند و خدای ناکرده این موضوع توسط کادر فنی به خوبی مدیریت می شود.”

خانم محمدی در خصوص اینکه رامین رضایان از نظر فنی در شرایط خوبی است یا خیر، گفت: بازیکن فراز و نشیب و گاهی اوقات افت دارد. بازگشت به روزهای اوج به عهده بازیکن است. بازیکن باید سعی کند نقاط ضعف خود را بپوشاند و به تیم کمک کند. رامین رضاییان بارها با این مشکلات مواجه شده و توانسته به اوج برگردد و این بار فکر می کنم موفق خواهد شد.

وی همچنین درباره عملکرد وحید هنانوف در سمت راست پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده که در حال تکمیل شدن هستند و بیشتر به تیم کمک می کنند. با حضور رامین رضایان تیم کاملتر شده و می تواند روند بهتری را طی کند.

وی در پایان درباره دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم شرایط خوبی ندارد و روزهای نزولی را پشت سر می گذارد. مقابل پرسپولیس شرایط بهتری دارد و می تواند این تیم را شکست دهد. درست است که پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم شکست خورد اما مدت زیادی از این دیدار می گذرد و پرسپولیس به این دیدار فکر نمی کند و قطعا با شرایط بهتری در بازی روز جمعه حاضر خواهد شد. البته پرسپولیس کار آسانی نیست اما فکر می کنم شرایط خوبی در این دیدار وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید