هشدار جدی به کادرفنی پرسپولیس

هشدار جدی به کادرفنی پرسپولیس

محسن بنگر در خصوص شکست پرسپولیس در سوپرجام مقابل فولاد گفت: هر دو تیم در این جام به دنبال قهرمانی بودند که فولاد در نهایت به هدف خود رسید و من به جواد نکونام، فولاد و خوزستانی ها تبریک می گویم. پرسپولیس نباید بیشتر به این دیدار فکر کند و مهم این است که تمرکز این تیم روی مسابقات لیگ برتر است.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر می کنی مشکل پرسپولیس چیست؟» گفت: پرسپولیس چند بازیکن مهم خود را از دست داد و به سختی جانشینی پیدا کرد و بعد از آن عیسی القطر مصدوم شد. پرسپولیس در فاز هجومی نیاز به تقویت دارد و امیدوارم این باشگاه چند بازیکن جذب کند.

بنگر در خصوص مدیرعامل پرسپولیس که گفته گل محمدی بازیکن فیکس برای سایر تیم ها می خواهد، گفت: در نقل و انتقالات زمستانی معمولا تیم ها بازیکنان خود را به سختی می فروشند و کادرفنی پرسپولیس باید روی بازیکنان فعلی و دارایی های خود تمرکز کنند، زیرا ممکن است بتوان بازیکنان جدید جذب کرد. اینطور نخواهد شد، همچنین باید بگویم که از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از این انتظار می رود و باید تفاوت خود را با بقیه نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ می شود، گفت: اینکه برخی می گویند پرسپولیس وزن کم کرده است خنده دار است. اگر پرسپولیس ضعیف است پس چطور می شود تنها سه امتیاز از استقلال کمتر شود؟ استقلال 2 امتیاز را از زمین خارج کرد و پرسپولیس قطعا می تواند این اختلاف امتیاز را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید