آخرین پست کادرفنی پرسپولیس; افشاگری از بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس

آخرین پست کادرفنی پرسپولیس;  افشاگری از بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس

جواد منافی درباره وضعیت پرسپولیس پس از خروج از جام حذفی گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر کار سختی دارد و جام حذفی بهترین فرصت حداقل این تیم بود تا بتواند قهرمانی را به هوادارانش بدهد. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم در دیدار مقابل آلومینیوم بسیار سریع و عصبی بود. حداقل امیدوارم بعد از تعطیلی لیگ این روند تغییر کند و آرامش به پرسپولیس برگردد.

وی در پاسخ به انتقادات نسبت به خریدهای پرسپولیس گفت: این انتقادات مدت هاست که ادامه دارد و بیهوده نیست. اکثر خریدهای پرسپولیس در این فصل نتوانست کمکی به تیم کند و آخرین نمونه آن مهاجم خارجی این تیم است که مشکل پرسپولیس را در خط حمله حل نکرد. پرسپولیس در این فصل آسیب های زیادی دیده است.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید گل محمدی در پرسپولیس بماند، گفت: این موضوعی است که در پایان فصل حل می شود و باید دید در 6 بازی اخیر چه اتفاقی می افتد. از سوی دیگر گل محمدی بهترین فردی است که می تواند برای ماندن یا رفتن تصمیم بگیرد، زیرا مربی بهتر از هرکس دیگری می داند که می تواند به تیمش کمک کند یا خیر. با این حال مربیگری در پرسپولیس با همه تیم ها متفاوت است و هواداران انتظار دارند این تیم هر فصل بهترین شرایط را داشته باشد. مدیران باشگاه قطعا منتظر این شش بازی هستند تا تکلیف کادر فنی برای فصل آینده مشخص شود.

سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس در پایان دوران حرفه ای خود گفت: پرسپولیس باید در 6 بازی اخیر با قدرت و انگیزه بالا بازی کند و از طرفی منتظر نتیجه نگرفتن استقلال باشد. کسب بهترین نتایج در سایر مسابقات برای تیم مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید