بدون توهین به تیم ملی فوتبال/ بیرانوند با تایید کادرفنی به مصاف ولز می رود


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913171

وزیر ورزش و جوانان گفت: علیرضا بیرانوند دیروز گفت که اگر کادرفنی اجازه بدهد مقابل ولز بازی می کنم. در هر صورت تصمیم نهایی با کادرفنی و سرمربی تیم محترم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص آخرین وضعیت دروازه بان تیم ملی گفت: علیرضا بیرانوند روز گذشته گفت اگر کادر فنی اجازه بدهد مقابل ولز بازی می کنم. اما تصمیم نهایی با کادرفنی و سرمربی تیم محترم است. به آنها خسته نباشید می گویم و برای کادر فنی و مدیریتی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه گفت: روحیه بیرانوند به گونه ای بود که اگر کادرفنی اجازه می داد، روز جمعه به مصاف ولز می رفتم. این مسائل تا دیشب مشخص نبود که البته این مسائل جزو جزییات تیم است. ما تا حدی آن را زیر سوال می بریم، اما به خود اجازه نمی دهیم بیشتر از آن زیر سوال ببریم.

سجادی درباره ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دیدار بعدی گفت: ترکیب نهایی تیم در روز بازی که محرمانه است در همان روز مشخص می شود اما روحیه بیرانوند بسیار خوب است. و امیدوارم مشکلش به زودی حل شود. او آماده بازی در روز جمعه است.

وی در خصوص شکست سنگین تیم ملی از انگلیس تاکید کرد: همه تیم ها آمدند تا با کیفیت بازی کنند، برای اولین دیدار انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. ما 2 موقعیت طلایی دیگر داریم که مهمترین آنها بازی با ولز است، مهم ترین بازی ما جمعه است. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم؛ باید بهترین تشویق، روحیه و جو را در روز جمعه در ورزشگاه ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره حواشی ورزشگاه نیز گفت: قبل از شروع بازی با انگلیس از سکوها با الفاظ غیرورزشی مزاحمت ایجاد شد، سخنان غیرورزشی نیز در جریان بازی شنیده شد. پرچم های غیرقانونی هم روی سکوها نصب شد، تماشاگران با هم دعوا کردند اما خوشبختانه مسئولان انتظامی با آن برخورد کردند. تیم ملی دلخور نشد و ایرانی ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید