ایران در مرحله اول مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا/تیم ملی در قرقیزستان به مصاف آسیا می رود.

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797495

تیم ملی فوتسال ایران در قرقیزستان به دنبال کسب سهمیه جام ملت های فوتسال آسیا در سال 2022 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا در سال 2022 پنجشنبه 25 دی ماه در کوالالامپور برگزار می شود.

در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که از 12 تا 26 فروردین 1401 برگزار می شود، تیم ها در مناطق منتخب شرق، غرب و در مرکز و جنوب قاره به مصاف هم می روند. بازی های مرکزی و جنوبی در قرقیزستان برگزار می شود که چهار تیم از این منطقه جواز حضور در جام ملت های فوتسال آسیا را کسب می کنند. تیم ملی کشورمان در قرقیزستان نیز به مصاف حریفانی خواهد رفت.

تیم ایران که 12 بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است، در مرحله مقدماتی با ازبکستان همگروه است. سطح دوم شامل قرقیزستان و تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان در سطح سوم و نپال و مالدیو در سطح چهارم قرار دارند. در این منطقه که تیم ها در دو گروه به مصاف هم می روند، دو تیم اول هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی جام ملت های آسیا را کسب خواهند کرد.

سه تیم از منطقه آسه آن به کویت (میزبان جام ملت‌ها)، پنج تیم از غرب قاره کهن به جام ملت‌های آسیا و سه تیم از قاره شرق برای تکمیل 16 تیم راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید