جام تیراندازی با کمان آسیا نتایج تیراندازان ما در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا/ هیئت اول شد


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815731

نتایج تیراندازان کشورمان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات تیراندازی با کمان جام ملت های آسیا تایلند در دو ماه تفریحی بانوان و آقایان از صبح امروز آغاز شد.

نتایج تیراندازان کشورمان به شرح زیر است:

رضا شعبانی در مرحله مقدماتی تفریحی مردان با امتیاز 643 در رده دهم قرار گرفت و در دور اول مسابقات حذفی به مصاف کماندار قزاقستانی رفت و با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. وی روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی در رشته تیراندازی با کمان از بنگلادش شرکت خواهد کرد.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدماتی مردان با 642 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. وی در دور اول مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 7 بر یک پیروز شد. او قرار است روز پنجشنبه با یک تیرانداز اهل مالزی دیدار کند.

ارشک فاضل در مرحله مقدماتی تفریحی مردان با امتیاز 622 در رده 22 قرار گرفت و در دور اول مسابقات حذفی به مصاف گلزن فیلیپینی رفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. او قرار است روز پنجشنبه با یک تیرانداز از قزاقستان دیدار کند.

گیزا بایبوردی در مرحله مقدماتی مجموعه بانوان با امتیاز 689 در رده اول قرار گرفت و در مرحله حذفی استراحت می کند و روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی با گلزن بنگلادش بازی می کند.

ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی بانوان با امتیاز 677 مقام یازدهم را به خود اختصاص داد و در دور اول مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 138 بر 136 پیروز شد و در رشته تیراندازی با کمان از کشور به رقابت خواهد پرداخت. هند در مرحله یک هشتم نهایی روز پنجشنبه.

کوثر هوشنودیکیا در مرحله مقدماتی بانوان با امتیاز 677 در رده دهم قرار گرفت و در دور اول مسابقات با ناک اوت استراحت می کند و روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گلزنی از هند می رود.

راشل فارسی در مرحله مقدماتی مجموعه بانوان با امتیاز 669 پانزدهم شد و در دور اول حذفی با نتیجه 143 بر 136 نماینده قزاقستان را شکست داد و در رشته تیراندازی با کمان از هند به مصاف حریفان می رود. مرحله یک شانزدهم نهایی روز پنجشنبه

دیدگاهتان را بنویسید