مربی سابق تیراندازی با کمان با کشور دیگری قرارداد امضا کرد/ مصری ها ویزای جام جهانی تیراندازی با کمان را تضمین کردند


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806548

3 نفر به قسمت تفنگ و بین 2 تا 3 نفر به قسمت تپانچه اعزام می شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: روابط بین الملل فدراسیون تیراندازی از مصر ضمانت گرفته است که ویزای ما صادر شود و تیراندازان در جام جهانی حضور پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی درباره وضعیت کمانداران کشورمان در مسابقات جهانی مصر گفت: آمادگی یک رقیب به حضور و برنامه مربی در اردو بستگی دارد. ما از مهرماه امسال راهپیمایی برگزار کردیم. چند دوره رکود بود و در 3 جلسه کمیسیون فنی تصمیم گرفتیم ورزشکاران رشته تپانچه و تفنگ را اعزام کنیم. بازیکنان با شرایط بدنی و حضور در اردوها مشکلی ندارند. اردوی 23 بهمن این تیم برای اعزام تیراندازان است.

وی با اشاره به ریشه تاریخی مصر در صدور ویزا افزود: مشکلات ویزا از طرف مصر همیشه برای ورزشکاران ما بوده است. روابط بین الملل فدراسیون از مصر تضمین دریافت کرده که ویزای ما ارسال خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما به ما قول داده شد که ویزا صادر شود. این احتمالا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: سه نفر از بانوان به قسمت تفنگ و بین دو تا سه نفر به قسمت تپانچه اعزام می شوند. خانم هاشمی سرمربی سابق این تیم است که با کشور دیگری قرارداد بسته و حالا حسین باقری یکی از قهرمانان این رشته است.

کهرنگی بر سطح بالای رقابت تاکید کرد: در رشته تیراندازی جام جهانی تا پایان سال 2022 حتی کسب سهمیه نیز سخت بود. این مسابقات با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد. پس از اجلاس سران در لهستان، مقرر شد سهمیه هایی در سراسر جهان و مسابقات قهرمانی آسیا اختصاص یابد.

وی وضعیت ورزشکاران را اینگونه ارزیابی کرد: تیراندازان مردادماه به المپیک رفتند و پیش از آن بازیکنان اردن در یکی از مسابقات جام ملت های اروپا در تیرماه شرکت کردند. پس از آن حتی با گلوله های استاندارد هم تمرین نکردند و بسیار ضروری است که تیراندازان خود را تست کنند و مربی از پیشرفت بازیکنانش مطلع شود و نیازهای سخت افزاری آنها را برطرف کند.

بدرالملوک کهرنگی درباره اهمیت بسیار زیاد مسابقات در مصر گفت: کمیسیون فنی بر این اعزام تاکید زیادی داشته است. چرا که سال آینده همین مسابقات با شرایط فعلی برای تخصیص کمک هزینه در قاهره برگزار می شود. از این رو رقبای ما برای تست فنی و آشنایی با فضای مسابقات به مصر اعزام می شوند.

وی در گفتگو با رادیو ورزش در پایان با بیان جزییات شرایط اعزام بانوان داور به جام جهانی گفت: معمولا زمانی که قرار است مسابقات برگزار شود از داوران دعوت می شود. فکر می کنم در این مدت در مورد مسائل و مشکلاتی که برای صدور ویزا وجود دارد، هنوز داوری دعوت و ارسال نشده است. در بازی های آسیایی جاکارتا نیز با دکتر ندا نوساری که داوری بالایی هم دارد به عنوان رئیس کمیته تیراندازی شرکت کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید