سرمربی تیم ملی هندبال یک مربی مطرح جهانی است; قرارداد تا فردا امضا می شود/ سه گانه جهانی شدن تیم های هندبال به پایان رسید


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815577

رئیس فدراسیون هندبال گفت: قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تا فردا امضا می شود، وی یکی از سرشناس ترین مربیان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از راهیابی تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی هندبال گفت: باید این موفقیت بزرگ را به جامعه بزرگ ورزش بانوان تبریک بگویم. این اولین مدال در تاریخ هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران و یکی از معدود مدال های بانوان در رشته های توپ است. بانوان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شدند. این مسابقات سال آینده در اسلوونی برگزار می شود. در واقع با ظهور زنان سه گانه، جهانی شدن تیم های هندبال کشورمان پایان یافت.

وی در خصوص رقابت های هندبال ساحلی آسیا نیز گفت: این مسابقات با حضور 12 تیم از 11 تا 20 فروردین ماه به میزبانی کشورمان و شهر تهران برگزار می شود. بعد از 9 سال این میزبانی به کشورمان رسیده و امیدوارم در این مسابقات سهمیه آسیایی و جهانی را کسب کنم.

رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با زی سیما درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال گفت: آخرین مراحل عقد قرارداد با این مربی در حال انجام است و در نهایت تا فردا این قرارداد منعقد می شود و ما این کار را انجام خواهیم داد. به جامعه هندبال مژده بده: «سرمربي آينده تيم ملي يكي از مربيان بزرگ و صاحب نام دنياي هندبال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید