جام تیراندازی با کمان آسیا نتایج تیراندازان در مرحله مقدماتی مشخص شد


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815994

نتایج تیراندازان در مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان جام ملت های آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند صبح امروز پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

مهتا عبدالهی در مرحله مقدماتی بانوان با 629 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور اول رقابت های حذفی فردا در مرحله یک هشتم نهایی با کمان به مصاف مالزی می رود.

حسام الدین کوثر در مرحله مقدماتی مردان با 697 امتیاز سوم شد. او در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گلزن سنگاپور رفت و با نتیجه 144 بر 143 پیروز شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده هنگ کنگ می رود.

محمد صالح پالیزبان در مرحله مقدماتی کمپلکس مردان با 697 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. او در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یک گلزن هنگ کنگی رفت و با نتیجه 146 بر 141 پیروز شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده مالزی خواهد رفت.

حمزه نکویی در مرحله مقدماتی مردان با امتیاز 687 در رده دوازدهم قرار گرفت. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیراندازی از هند رفت و پس از تساوی 143 بر 143 در تیر طلایی مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به مسابقات بازماند. سطوح بالاتر

امیر کاظم پور با ۶۸۲ امتیاز در رده بیست و دوم جدول رده بندی مقدماتی مردان قرار گرفت. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گلزن مالزی رفت و با نتیجه 145 بر 142 پیروز شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده تایلند می رود.

تیم مردان متشکل از حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نقی در سال 2081 به مقام دوم دست یافتند و تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی خواهد رفت.

تیم بانوان ایران متشکل از گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر هوشندی کیا با امتیاز 2043 دوم شد. تیم ایران فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند می رود.

تیم تفریحی مردان رضا شعبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی با 1907 امتیاز پنجم شد. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی خواهد رفت.

تیم مختلط تفریحی ایران با ترکیب مهتا عبدالهی و رضا شعبانی با امتیاز 1272 در رده چهارم قرار گرفت و تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی خواهد رفت.

تیم میکس میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام الدین کوثر با نتیجه 2007 دوم شد. تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سنگاپور خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید