جام جهانی تیراندازی با کمان نتایج تیراندازان ایرانی در دور مقدماتی مشخص شد


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839529

نتایج تیراندازان کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، دور مقدماتی دومین دوره مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در کره جنوبی برگزار شد. کمانداران ما در مسائل پیچیده به مصاف رقبای خود رفتند.

امیر کاظم پور با 698 امتیاز در رده 30 مرحله مقدماتی مجموعه کره جنوبی قرار دارد. او در دور اول مسابقات حذفی باید به مصاف گلزن آلمانی برود.

محمد صالح پالیزبان در مرحله مقدماتی مجموعه کره جنوبی با 694 امتیاز در رده چهلم قرار گرفت. او در دور اول مسابقات حذفی باید به مصاف تیراندازی از استونی برود.

سید حسام الدین کوثر در دور مقدماتی مجموعه کره جنوبی با 692 امتیاز در رده چهل و هشتم قرار گرفت. او در دور اول مسابقات حذفی باید به مصاف گلزن دانمارکی برود.

حمزه نکووی با 685 امتیاز در رده 53 مرحله مقدماتی مجموعه کره جنوبی قرار دارد. او در دور اول مسابقات حذفی باید با یک تیرانداز آمریکایی روبرو شود.

کوثر هوشندی کیا در مرحله مقدماتی مجموعه کره جنوبی با 696 امتیاز چهارم شد. او پس از استراحت در دور اول مرحله حذفی در مرحله دوم باید با برنده دیدار آلمان و دانمارک بازی کند.

سیده ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی مجموعه کره جنوبی با 683 امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت. وی در دور اول مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می رود.

راشل فارسی در دور مقدماتی مجموعه کره جنوبی با 681 امتیاز در رده بیست و هفتم قرار گرفت. او در دور اول مسابقات حذفی باید به مصاف گلزن هندی برود.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی مسابقات کره جنوبی با امتیاز 670 در رده چهلم ایستاد و در دور اول مسابقات حذفی باید با یک گلزن از کرواسی روبرو شود.

تیم ملی مردان کشورمان متشکل از امیر کاظم پور، سید حسام الدین کوثر و محمد صالح پالیزبان در مرحله مقدماتی با امتیاز 2084 در رده دهم قرار گرفت و تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم مکزیک می رود.

تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب کوثر هوشنودیکیا، سیده ویدا حلیمیان و راحله فارسی با امتیاز 2060 در رده دوم مرحله مقدماتی قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده تیم های سوئیس و ترکیه می رود.

ترکیب کامپوزیت کشورمان با ترکیب کوثر هوشندی، کیا و امیر کاظم پور با 1394 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد. پس از استراحت در دور اول، تیم ایران در دور دوم به مصاف تیم استونی خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید