مسابقات جهانی تیراندازی با کمان بخار نتایج تیراندازان کشورمان در مرحله مقدماتی


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811079

مسابقات پارا آرک در جام جهانی امارات پیگیری شد و تیراندازان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

محمدرضا زندی در بخش W1 مرحله مقدماتی با امتیاز 660 در رده دوم قرار گرفت و در مرحله حذفی پس از استراحت در مرحله اول، روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برنده دیدار جمهوری چک و روسیه می رود. گرد

گلمرضا رحیمی در مرحله مقدماتی تفریحی مردان با امتیاز 630 سوم شد و پس از استراحت در دور اول، روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گلزنی از اوکراین می رود.

عسگر زارعی نژاد در مرحله مقدماتی و مردان با امتیاز 616 در رده هشتم قرار گرفت و پس از استراحت در دور اول، روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گلزن هندی می رود.

محمدرضا عرب عامری در مرحله مقدماتی مردان با امتیاز 540 در رده سی و چهارم قرار گرفت و در دور اول به مصاف گلزن استرالیایی رفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. وی روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی با نماینده روسیه دیدار خواهد کرد.

تیم تفریحی مردان با ترکیب گلمرضا رحیمی و عسگر زرایی نژاد در پایان مرحله مقدماتی با امتیاز 1246 در رده دوم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور اول، تیم ایران به مصاف برنده دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی می رود. هند و اوکراین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید