آخرین تمرین تیم ملی جام جهانی فوتبال قبل از بازی با ولز / بازگشت ویژه بیرانوند; بگو و با تاج بخند!


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913388

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از بازی ولز در کمپ الریان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با تیم ملی ولز ظهر فردا در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2022 از ساعت 11:30 به وقت محلی در ورزشگاه الریان برگزار شد. اردویی با حضور نمایندگان رسانه ها برای اطلاع رسانی جمعی.

علیرضا بیرانوند که در دیدار ایران مقابل انگلیس دچار شکستگی بینی شده بود، پس از 2 روز غیبت در تمرین امروز پرشین یوس شرکت کرد. در این جلسه تمرینی بیرانوند با محافظ صورت و کلاه سر مخصوص با مربی دروازه بانان تیم ملی تمرین می کند تا امکان حضور در بازی ولز را افزایش دهد.

182a5aeb 4378 4fc3 b7eb 8693d46df525 خبر خاکستری

کارلوس کی روش قبل از شروع تمرینات تاکتیکی با دستیارانش در خط هافبک گپ زد و سپس خودش تمرینات تیم ملی را تماشا کرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز با کمی تاخیر در تمرین تیم ملی ایران حاضر شد.

رئیس فدراسیون فوتبال که امروز مورد استقبال سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت. در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حاضر شد و به همراه کارلوس کی روش، پزشک تیم ملی، سرمربی پرتغالی پارسی یوس دقایقی به گفتگو و گفتگو پرداختند.

بازی آقا وسط در 3 گروه بین بازیکنان و پاس ها و پرتاب های دو به دو به یکدیگر از دیگر برنامه های تمرینی 15 دقیقه ابتدایی تیم ملی بود. پس از ساعت مقرر، حراست فیفا از خبرنگاران خواست محل تمرین را ترک کنند.

وینگر باتجربه و کاپیتان سوم تیم ملی کشورمان نیز علیرضا جهانبخش که تمرینات خود را آغاز کرده بود با دست بانداژ در این تمرین حضور داشت.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید