تیم ملی ایران توانایی ارائه بازی زیبا و هجومی را دارد/ ولز و آمریکا فوتبال خطرناکی بازی می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص دو بازی مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: ساختار فوتبال آقای کی روش یک ساختار دفاعی است اما سرنوشت ما برنده شدن در این دو بازی آینده است بنابراین این سوال کمی سخت تر از سستی است. و تغییر نگرش تیم ما از دفاع به حمله هنر آقای کی روش و کادر فنی تیم ملی است، باید دید چه ترتیبی اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: تیم هایی که دفاعی بازی می کنند، فوتبال آنها چشم تماشاگران را خوش نمی کند و آقای کی روش باید ساختار فوتبال تیم ملی را به سمت ارائه یک بازی زیبا و میل به گلزنی سوق دهد.

رجاییان تصریح کرد: در دو دیدار پیش رو در تیم ملی توانایی گلزنی لازم را می بینیم و بازیکنانی داریم که در فاز هجومی عملکرد خوبی دارند، به عنوان مثال از رامین رضایان با توانایی او در مرکز استفاده می کنیم با استفاده از سردار آزمون در کنار مهدی طارمی. و تبدیل سیستم به دو مهاجم موثر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: هر دو تیم ولز و آمریکا در بازی اول نشان دادند که تیم های قابل احترام و قدرتمندی هستند و فوتبال خطرناکی ارائه کردند تا شاید بتوانند گردن تیم انگلیس را به عنوان اولین مدعی صعود از لیگ برتر بگیرند. گروه، پس ما نباید از این دو تیم به راحتی عبور کنیم و کار بسیار سخت تری در پیش داریم.

مدیر ارائه ورزشی خاطرنشان کرد: در بازی قبلی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 شرایط سیاسی دو کشور حاکم بود اما در بازی پیش رو اگر نتایج به گونه ای مشخص شود که ما بازی آخر مقابل آمریکا عامل تعیین کننده ای برای ادامه گروه خواهد بود و برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود.

رجاییان در خصوص بازی اول ایران مقابل انگلیس نیز گفت: انتظار این بود که حداقل با همان تفکر دفاعی آقای کی روش و استفاده از ضدحملات به پایان برسیم، اما در کل استراتژی و آرنج روی زمین است. سمت راست تیمی که برای رویارویی با انگلیس انتخاب نشده بود، اما فوتبال ما تا این حد با فوتبال انگلیس تفاوتی نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید