استقلال مثل فوتبال امروزی فوتبال هجومی بازی می کند

مجید رضایی بازیکن سابق استقلال پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل ذوب آچان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر درباره عملکرد فنی این تیم گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم بود و حتی ذوب آچان هم توانست به میدان برود. در یک نمایش خوب معمولا تیم هایی که تعطیلات طولانی دارند یک یا دو هفته عقب می افتند، اما استقلال نشان داد که به خوبی توانسته از این موضوع استفاده کند و بازیکنانش را آماده نگه دارد.

استقلال هم مثل فوتبال امروز تهاجمی است

وی ادامه داد: استقلال در خط حمله به بلوغ کامل رسیده است و مثلث مطهری، قیدی و محبی با یکدیگر هماهنگ است. من فکر می کنم این شناختی است که ساپینتو از ابتدای فصل با تغییرات به آن رسیده است و اکنون زمان آن رسیده که از آن نتیجه گیری کنیم. علاوه بر این استقلال مانند فوتبال روز یک بازی هجومی انجام می دهد و در این بازی شاهد بودیم که در برخی صحنه ها 2 هافبک و 2 مدافع کناری به سمت حملات می رفتند و استقلال با 7 نفر حمله می کرد. این فوتبال هجومی به دلیل طرز فکر ساپینتو است و فکر می کنم هواداران نیز از آن لذت خواهند برد.

رضایی درباره شانس استقلال برای قهرمانی گفت: 3 تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و هر کدام تقریبا شانس یکسانی دارند. از این به بعد تیمی که کمتر اشتباه کند و منظم بازی کند قهرمان می شود. این سه تیم باید به پیروزی در تمام دیدارهای باقی مانده فکر کنند. حدس زدن قهرمانی سخت و غیرقابل پیش بینی است اما دوست دارم استقلال دوباره قهرمان ایران شود.

فوتبال ایران حرفه ای شده است

وی درباره محرومیت استقلال از آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات استراماچونی گفت: قطعا هواداران ما از این اتفاق ناراحت و شکسته خواهند شد. متاسفانه فوتبال ما فقط در زمین حرفه ای است و در مدیریت کلی دچار کمبود هستیم. یکی از ابزارهای مدیریتی در باشگاهی مثل استقلال که خصوصی نیست، حمایت دولت و مدیری است که انتخاب می شود. فردی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد باید با آگاهی کامل از سرمایه تیم، بودجه، مبلغ قرارداد، آشنایی با اسپانسرهای تیم و بسیاری موارد دیگر این مسئولیت را بر عهده بگیرد. اگر نمی توانید برای تیم اسپانسر پیدا کنید، هواداران استقلال زیادی بیرون ورزشگاه هستند که وضعیت خوبی دارند و می خواهند به باشگاه کمک کنند.

این بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: چنین مشکلاتی در فوتبال امروز گذشته است و چرا باید چنین چیزی به روز پایانی برسد که مردم نگران ثانیه ها و لحظه ها باشند. من از این اتفاق متاسفم و از مدیران می خواهم به فکر این باشگاه و هوادارانش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید