آن وقت تیم های کمتری می توانستند برگردند / بازی با استقلال مثل بازی های قبل فینال است


ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813182

سرمربی گل گهر گفت: بازی با استقلال مانند چند بازی قبلی فینال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گوهر امیر گله نوی سرمربی گل پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: این هم مثل چند بازی قبل فینالی است. شرایط جدول هم برای ما حساس است و هم برای آنها. ما می خواهیم به تیم های بالاتر نزدیک شویم و تیم های پایین تر ما را دنبال کنند.

وی افزود: استقلال در جام قهرمانی است و به این امتیاز نیاز دارد. امیدوارم بازی خوب پیش بره از تک تک بازیکنانمان برای زحماتشان در این 4 هفته تشکر می کنیم. مخصوصاً بعد از اتفاقی که افتاد شاید تیم های کمتری می توانستند برگردند اما به لطف خدا و اهل بیت(ع) این بچه ها با همت خود تیم خوب باشگاه گل گهر و همکارانمان توانستند تا حدودی به درجه بهبود یابند و کسب کنند. نتایج خوب. ما از 4 بازی اخیر 10 امتیاز گرفتیم و شرایطمان بهتر شده است.

سرمربی گل گهر گفت: در این چند روز روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کردیم. امیدوارم بچه ها در نظم و ساختار دفاعی دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام دهند و از فرصت هایی که داریم نهایت استفاده را ببرند.

کالانوی در خصوص غیبت تیمش در بازی با استقلال گفت: در هفته های اخیر هم بازیکنان محروم و هم مصدوم داشتیم اما خدا را شکر که همه بازیکنان ما برای این دیدار هستند. دو محروم هم در خدمت تیم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید