هر سه مسابقه برای ما فینال است/ فوتبال بانوان در دفاع و حمله مثل قبل نیست

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801892

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: مسیر مناسبی برای فوتبال بانوان ایران باز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره عملکرد بازیکنان گفت: با توجه به تمریناتی که در این دو روز انجام دادیم خوشبختانه بازیکنان نشان دادند که آمادگی نسبی دارند و می خواهم. “با امتیاز در هر بازی از زمین خارج شوید.


مربی تیم ملی بانوان افزود: پس از صعود به جام ملت های آسیا، در طول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به صورت مستمر اردوهای تیم را برگزار کردیم. در آخرین اردو که به مدت 10 روز در کیش برگزار شد، تمرینات تاکتیکی و فنی را مرور کردیم تا هماهنگی لازم را به بچه ها برسانیم. باید بگویم روحیه و انگیزه بچه ها بعد از صعود به جام ملت ها خیلی خوب است و بعد از مشخص شدن گروه بندی این مسابقات، بازیکنان انسجام و اراده بیشتری پیدا کردند.

وی برای بازی با هند ادامه داد: اولین بازی ما در این مسابقات با هند است که از شرایط برای تیم میزبان استفاده می کند و قبل از شروع مسابقات تورنمنت بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.ما شناخت کاملی از این تیم داریم. ما فیلم بازی آنها را دیدیم و برای بازیکنان آنالیز کردیم. با توجه به اینکه مقابل میزبان بازی می کنیم و مطمئناً این تیم برای برد به میدان می آید، اگر بچه ها هر کاری که در تمرین انجام دادند انجام دهند، می توانیم امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم. بازی دوم ما مقابل چین است. روی کاغذ سخت ترین بازی ما مقابل این تیم است. با این حال معتقدم هر سه بازی برای ما فینال است. تیم ملی فوتبال بانوان بارها مقابل چین تایپه بازی کرده است اما متاسفانه همیشه در دیدار مقابل این تیم شکست خورده است. اما خب چون هدف ما خروج از گروه است، هر سه بازی را با تمام وجود به میدان می رویم تا خدای ناکرده از گروه خارج شویم و برای کشورمان سربلند شویم.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می کنم مسیر خوبی برای فوتبال بانوان ایران باز شده است. هدف اصلی این است که فوتبال بانوان برنامه داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق افتاد. فارغ از نتایج، دیگر در دفاع و حمله مثل گذشته نیستیم و همه چیز را طبق برنامه انجام می دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید