آخرین خبر جام جهانی فوتبال درباره مصدومیت بیرانوند و دیدار اضطراری تیم ملی در نیمه شب!


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912790

بعید است مدافع شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در نخستین بازی گروه B جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه قطر با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب تیم ملی انگلیس شد.

در دقایق ابتدایی این دیدار حساس و مهم مصدومیت شدیدی برای دروازه بان شماره یک تیم ملی رخ داد و علیرضا بیرانوند به دلیل شکستگی و تورم شدید در ناحیه بینی مجبور شد جای خود را به سید حسین حسینی بدهد و رفت. به نزدیکترین بیمارستان استادیوم.

پس از انتقال دروازه بان مصدوم تیم ملی به بیمارستان، با بهبود وضعیت جسمانی وی، پزشکان تصمیم گرفتند این دروازه بان نگون بخت را مرخص کنند. اما با توجه به شدت مصدومیت او شانس کمی برای بازی مقابل ولز و آمریکا خواهد داشت.

بازیکنان تیم ملی دیشب بعد از بدترین نتیجه تاریخ تیم ملی در جام جهانی، جلسه ای یک ساعته در رختکن برگزار کردند، برای صعود به گروه تلاش کنید.

علاوه بر این، کارلوس کی روش به همراه سایر اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال نیمه شب جلسه اضطراری برگزار کرد تا آخرین وضعیت تیم ملی و 2 بازیکن باقی مانده را بررسی کند. در این دیدار بیش از یک ساعته؛ دیدار تیم های ملی فوتبال ولز و آمریکا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و اقدامات لازم برای آماده سازی تیم ملی فوتبال در روزهای آینده نیز در دستور کار قرار گرفت.

ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس که منجر به دریافت 3 گل در نیمه اول شد، انتقادات زیادی را از سوی کادرفنی و شخص کارلوس کی روش به همراه داشته است، بنابراین باید منتظر ماند و دید که سرمربی پرتغالی می چسبد یا خیر. به افکار شما یا تیم ملی، تغییراتی در برابر ولز رخ خواهد داد.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید