تغییری در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس نخواهیم داشت/ پیگیری برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا وظیفه اصلی ماست.

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800958

ما مقدار زیادی بدهی را از دوره های گذشته به ارث می بریم.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین کادر فنی را در حال حاضر دارد و تغییری در ترکیب باشگاه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; احمدرضا درویش، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از اعتماد وزیر ورزش و جوانان به من و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم. امیدوارم با همدلی و حمایت همه اعضای هیئت مدیره آنچه را که شایسته این باشگاه و هوادارانش است انجام دهیم. از آقایان صدری و سمیعی هم تشکر می کنم که قبل از من برای پرسپولیس زحمت کشیده اند.

وی افزود: در حال حاضر بدهی زیادی از گذشته در باشگاه پرسپولیس به ارث برده ایم و باید با دلسوزی کل باشگاه و هواداران این تیم پرطرفدار مشکلات را حل کنیم. پیگیری حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر اصلی ترین وظیفه ای است که دنبال می کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل کنیم و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

درویش گفت: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و همکاری برای رفع مشکلات تیم استقبال می کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را حل کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه بازگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد ستاد تصریح کرد: به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال، تیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین کادر فنی را در اختیار دارد و تغییری در ترکیب باشگاه ایجاد نخواهد شد. کادرفنی پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا شاخص بوده و هست.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برای رفع مشکلات باشگاه حتما از نظر و رضایت پیشکسوتان استفاده خواهیم کرد. این باشگاه متعلق به همه پرسپولیسی هاست و ما در باشگاه وظیفه داریم به همه پیشکسوتان و هواداران شما خدمت کنیم. ما برای باشگاه برنامه داریم. اول از همه با توجه به شروع نیم فصل دوم باید الزامات و کمبودهای کادرفنی و تیم را برطرف کنیم تا قدرتمندتر شویم و انشاالله بتوانیم برای ششمین بار پیاپی قهرمان شویم.

وی در پایان گفت: در مرحله بعدی نیازمند برگزاری جلساتی با کارشناسان، وکلای مجرب و ارگان های مربوطه هستیم تا برای مشکلات به وجود آمده برای باشگاه چاره اندیشی شود. قصد دیگر ما ایجاد کارگروه اقتصادی متشکل از افراد توانمند در حوزه اقتصاد برای حل مشکلات مالی تیم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید