فینال جام حذفی را در تبریز بردیم تا چمن آزادی آرام بگیرد/ برای تعیین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با AFC سمیناری خواهیم داشت.


ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823308

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی بهترین ورزشگاه کشورمان و ورزشگاه بازی های ملی ماست و باید روی چمن این ورزشگاه استراحت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره دلیل انتخاب میزبانی فینال جام حذفی گفت: اولویت ما همیشه پنج ورزشگاه است که بتواند فینال جام حذفی را میزبانی کند و یکی از ماموریت‌های ما این است که بازی‌های مختلف را برگزار کنیم. شهرها از سایر اقوام “شهرها هم استفاده می کنند. به هر حال هر تصمیمی یک سری نکات مثبت و یکسری انتقاد دارد و فکر می کنم تصمیم بدی نبود چون مدت ها بود که ورزشگاه یادگار امام تبریز ندیده بود. طرفداران مشتاق

وی در پاسخ به این سوال که چرا این دیدار در تهران برگزار نشد، گفت: ورزشگاه آزادی بهترین ورزشگاه کشورمان و ورزشگاه بازی های ملی ماست. به هر حال بهتر است کمی روی چمن این ورزشگاه که سالهاست از آن استفاده می شود، استراحت کنیم. بعد در لیگ مسابقات داریم و تنوع بد نیست. ما انتقاد را بدیهی می دانیم، اما تعدادی از این ملاحظات را داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل تغییر در لیگ قهرمانان آسیا و مراحل حذفی، تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر کرده است، گفت: خیر، زیرا کل آسیا در این شرایط است. ما دو فصل و دو گروه داریم که برای کسب سهمیه اقدام می کنیم، لیگ قهرمانان و جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان. بیایید به مدلی بر اساس کشورهای مختلف نگاه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون عربستان در حال استخراج مدل خود است و قطر نیز به زودی این کار را انجام خواهد داد. بیایید مدلی داشته باشیم که مناسب آنها و کل آسیا باشد. علاوه بر این، فردا سمیناری با AFC خواهیم داشت که در آن گمانه زنی ها و تجربیات آنها را می گیریم تا در نهایت الگویی برای هیئت مدیره برای تصمیم گیری نهایی ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید