اقدام عجیب رامین رضایان پس از برد سپاهان مقابل پرسپولیس

اقدام عجیب رامین رضایان پس از برد سپاهان مقابل پرسپولیس

سپاهانی ها پس از شکست سنگین خانگی مقابل پرسپولیس برای انتقام باخت در جام حذفی راهی تهران شدند تا آخرین بازی این فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار کنند. پرسپولیسی ها که 10 نفره شده بودند نتوانستند مانع از پیروزی سپاهان شوند و در آخرین دقیقه بازی مغلوب این تیم شدند. پس از پایان بازی، هواداران سپاهان که برای حمایت از تیم محبوب خود در اصفهان به تهران آمده بودند، ورزشگاه آزادی را روی سر گذاشتند و به تشویق پرداختند.

پس از سوت پایان، بازیکنان سپاهان خوشحالی خود را با هواداران خود تقسیم کردند و این پیروزی بسیار مهم را جشن گرفتند. 3 بازیکن سابق پرسپولیس در سپاهان حضور داشتند. فرشاد احمدزاده، رامین رضایان و شهریار مغانلو بازیکنانی بودند که در دوران ورزشی خود برای پرسپولیس بازی کردند اما اکنون در سپاهان حضور دارند. قبل از شروع بازی احمدزاده و رضایان به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند اما خبری از تشویق موگانلو نبود.

پس از پایان بازی، سپاهانی ها تصویر شادی خود را در رختکن منتشر کردند، اما خبری از حضور رامین در جشن پیروزی سپاهان نبود و رضایان به احترام تیم سابقش و هوادارانی که پیش از این او را تشویق کرده بودند ترجیح داد شادی نکند. شروع مسابقه رامین در نیم فصل دوم سال گذشته برای دومین بار به پرسپولیس بازگشت اما به گفته یحیی گل محمدی قراردادش با این تیم تمدید نشد تا این ملی پوش راهی سپاهان شود.

رضاییان که از گل محمدی عصبانی بود و برخلاف میل او پرسپولیس را ترک کرد، مطمئنا از برد تیمش خوشحال بود اما ترجیح داد جلوی هواداران ناراحت پرسپولیس شادی نکند و در جشن پیروزی تیمش حاضر نشد. رضاییان و احمدزاده در دیدار مقابل فروغ پرسپولیس در دیدارهای قبلی به میدان نرفتند و خیلی زود در نیمه دوم تعویض شدند. شهریار مقانلو در دیدار مقابل تیم سابقش اما در نقش تهیه کننده ظاهر شد و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید