اخبار داغ نقل و انتقالات از پرسپولیس; مذاکرات تیم یحیی با 2 لژیونر آغاز شد

اخبار داغ نقل و انتقالات از پرسپولیس;  مذاکرات تیم یحیی با 2 لژیونر آغاز شد

پرسپولیس در حال حاضر دو دروازه بان به نام های حامد لک و احمد گوهری دارد. اولی از دست یحیی گل محمدی و داود فنایی عصبانی است و ظاهراً مربیان پرسپولیس اصلاً تمایلی به بخشش او ندارند. عملکرد ضعیف و ناامید کننده این دروازه بان باتجربه در فصل جاری باعث شده تا مسئولان پرسپولیس به طور کامل او را دستگیر کنند.

با این حال، دومی تجربه کافی ندارد. به گفته وحید کلیچ، استرس روی صورت و دستان احمد گوهری همچنان مشهود است و هر توپی که به دروازه پرسپولیس برخورد می کند، جمع آوری این دروازه بان نسبتا جوان برایش سخت است.

بنابراین باید به یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس این حق داده شود که برای فصل آینده به دنبال دروازه بان باشند. این گزارش شاید به درستی از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شود اما کاملا به واقعیت نزدیک است.

پرسپولیس به مذاکرات جدی با علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند دو دروازه بان ملی پوش و لژیونر کشورمان ادامه می دهد تا یکی از آنها را برای لیگ بیست و دوم به خدمت بگیرد. علیرضا بیرانوند که با پرسپولیس چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است، در هفته های اخیر بارها برای پوشیدن دوباره پیراهن قرمز ابراز علاقه کرده است.

او دو فصل نسبتا ناموفق را در لیگ بلژیک با آنتورپ و بووه در لیگ پرتغال سپری کرد و تصمیم گرفت به لیگ برتر ایران بازگردد.

بیرانوند در پرسپولیس شهرت خوبی دارد و نقش بسیار تاثیرگذاری در قهرمانی های بعدی این تیم در لیگ برتر داشته است. گزینه دوم که دیوید فنای نیز به آن علاقه زیادی دارد، نیاز به پیام است.

مذاکرات با این دروازه بان تابستان گذشته آغاز شد. پیام نیاسمند، دروازه بان فصل گذشته سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران، پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و رسماً به پورتیمونتسه پرتغال پیوست تا به عنوان جدیدترین دروازه بان لژیونر پرتغالی ایران در لیگ پرتغال معرفی شود.

این دروازه بان ایرانی که توسط چندین تیم خارجی از جمله چند تیم از لهستان و ترکیه نامزد شده است، تصمیم دارد در لیگ پرتغال بازی کند و پورتیموننزه را برای پیوستن به این تیم انتخاب کرده است.

او فصل خوبی را در قهرمانی پرتغال سپری نکرد اما در فصل دوم و نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و باز هم پاسخ منفی داد و مذاکره با این دروازه بان را آغاز کردند.

اگرچه آخرین بازی او مقابل پورتو و به ثمر رساندن 7 گل توسط تیم سرشناس پرتغالی که 3 گل آن را مهدی طارمی به ثمر رساند، نیاز به افت را نشان می داد، اما مربیان پرسپولیس به خصوص داوید فنایی علاقه خاصی به این دروازه بان دارند. .

دیدگاهتان را بنویسید