اخبار داغ نقل و انتقالات پرسپولیس/ شرایط عجیب دو ستاره سرخپوش

چند روز پیش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس شماره بازیکنان این تیم در فصل جدید را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه پرسپولیس، مانند سال های گذشته شماره 10 و 11 این تیم در اختیار میلاد سرلک و کمال سگته است.

اتفاق عجیبی برای بازیکنان پرسپولیس افتاده است!
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: جالب اینجاست که در اکثر تیم های فوتبال دنیا این دو عدد 10 و 11 برای مهاجمان و بازیکنان هجومی موجود است اما در پرسپولیس اینطور نیست، دو هافبک دفاعی این دو شماره را به تن می کنند.

این به این دلیل است که بازیکنان هجومی پرسپولیس در این فصل اعداد متفاوتی نسبت به معمول دنیای فوتبال دارند. به جز مهدی ترابی که شماره 9 را بر تن می کند، بقیه عوامل هجومی پرسپولیس اعداد فرد دارند. مهدی عبدی 16، حامد پاکدل 40، شارزود تمیرف 70، سعید صادقی 21، امید عالیشاه 2 و سیامک نعمتی در این فصل 88 به تن می کنند.

شماره 8 پرسپولیس که یکی از شماره های ویژه این تیم است و فصل گذشته در اختیار رضا اسدی هافبک دفاعی بود، در فصل جدید نیز در اختیار مرتضی پورعلیگنجی، مدافع وسط قرار دارد، بنابراین داستان اعداد عجیب در پرسپولیس ادامه خواهد داشت. در بین بازیکنان پرسپولیس تنها مهدی ترابی در شماره 9 و سروش رفیعی در شماره 7 اعداد خوبی برای جایگاه خود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید