اخبار مهم و اساسی نقل و انتقالات پرسپولیس; آقای ستاره در جاده؟

اخبار مهم و اساسی نقل و انتقالات پرسپولیس;  آقای ستاره در جاده؟

مصطفی لشگری در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه سه درباره آخرین وضعیت باشگاه در پرونده علیرضا بیرانوند گفت: دیروز مفصل با خود بیرانوند و وکیلش صحبت کردیم. امروز در تلاش هستیم تا به توافق نهایی برسیم. خود بیرانوند هم از طرف پرسپولیس همکاری می کرد و باید مطالباتش پرداخت می شد و بقیه در یکی دو قسط پرداخت می شد. تلاش می کنیم رضایت او را جلب کنیم و پنجره باز شود تا بتوانیم به فعالیت نقل و انتقالاتی خود ادامه دهیم. ابتدا بیایید قرارداد سنگ های قیمتی را ثبت کنیم. همچنین سایر بازیکنانی که در حال مذاکره با باشگاه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد اولیه با بیرانوند یک میلیارد به او می دهید، گفت: درباره این مبلغ بحث زیادی شده است اما هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم اما توافق صورت گرفته است و بیرانوند لطف می کند پرداخت کند. “و ما امیدواریم که امروز به پایان برسد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرط و درخواست کادرفنی مهدی شیری برای قرار گرفتن در لیست مازاد و اینکه گفته می شود رامین رضایان به پرسپولیس برمی گردد، گفت: رضاییان باید رضایت نامه باشگاه الدحیل را جلب کند و هر زمان که این اتفاق افتاد. اتفاق می افتد ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم. با این بازیکن صحبت کردیم اما مهم این است که رضایتش را از باشگاه قطری بگیرد و این مرحله اصلی است. تا زمانی که این موضوع حل نشود نمی توانیم با او مذاکره کنیم اما رضایان در لیست خرید گل محمدی است.

لشگری در خصوص توافقات انجام شده با باشگاه شهرهدرو در خصوص موافقت یحیی گل محمدی سرمربی این تیم افزود: هفته گذشته جلسه ای بین آقای درویش و حمیداوی برگزار شد. پرسپولیس دو سه سال است که به این پرونده رسیدگی می کند، قرار شده بخشی از مطالبات باشگاه شهرهدرو تا آخر هفته و بخشی در اسفند ماه پرداخت شود. حمیداوی موافقت کرد که موجودی در چند قسط پرداخت شود و قسمت اول امروز و فردا پرداخت می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. خود حمیداوی خیلی مهربان بود.

وی در پاسخ به این سوال که در نهایت رقم رضایت نامه چقدر بوده و گفته شده که باید 16 میلیارد تومان از پرسپولیس پرداخت کنند، درست یا غلط، تصریح کرد: این رقم چند بحث دارد. مصوبه هیات تجدیدنظر وجود دارد که 7 میلیارد و 800 میلیون تن است اما مبلغ اولیه 4 میلیارد تن بوده است اما به دلیل تاخیر در پرداخت و طبق توافقات قبلی که روزانه 10 میلیون تن جریمه می شود این مبلغ افزایش به 16 یک میلیارد تن رسیده است.

لشگری تاکید کرد: اما آنچه با باشگاه شهرخودرو به توافق رسیدیم همان 9 میلیارد تن است که البته باشگاه شهرخودرو کمی به رای هیات تجدیدنظر سال گذشته اضافه کرد. سایر ارقام پیشنهادی نادرست است. خود باشگاه شهرخودرو هم نمی خواست 16 میلیارد بگیرد. رای سال گذشته بود اما باشگاه پرسپولیس در سال گذشته هیچ اقدامی برای پرداخت انجام نداد و به همین دلیل این رقم دوباره افزایش یافت اما در نهایت قرار شد همان 9 میلیارد تن را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید