اخبار داغ نقل و انتقالات/ گزینه استقلال در آستانه جذب پرسپولیس

سعید عزت اللهی که پس از درخشش در بندرانزلی در نوجوانی، خیلی زود ایران را به مقصد اروپا ترک کرد و راه فوتبال رویایی خود را با حضور در اردوی اتلتیکو مادرید طی کرد، در این فصل اگر اتفاق خاصی نیفتد، یک ملی پوش دیگر خواهد بود. یحیی گل محمدی یکی از اعضای پرسپولیس محسوب می شود.

عزت اللهی که خیلی زود توانست جای خود را در تیم ملی به دست بیاورد و در سال های اخیر وارث پیراهن شماره 6 جواد نکونام در تیم ملی شود و تجربه حضور در دو جام جهانی را نیز در کارنامه او می توان دید. مدتی نگذشت که او سال ها علاقه ای به اروپا نداشت و به فوتبال ایران رسید اما در نهایت الغرافه قطر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

او اکنون 26 ساله است و پس از 9 سال تجربه فوتبال در خارج از ایران با مقاصد جالب توجه یحیی گل محمدی برای تقویت خط هافبک سرخ ها قرار گرفت. حضور این ملی پوش در لیست یحیی گل محمدی باعث شد تا مدیران این تیم مذاکراتی را با وی آغاز کنند.

عزت اللهی با اشاره به نیم فصل باقی مانده از قراردادش با باشگاه وایل دانمارک، از مدیران این تیم فرصت خواست تا در مورد شرایط حضورش در پرسپولیس در مذاکره با باشگاهش جویا شوند. اگر سعید عزت اللهی بتواند در مذاکرات با مدیران واله دانمارک موافقت خود را جلب کند، پیراهن شماره شش قرمزها در فصل آینده به دست او خواهد رفت تا جاه طلبی جدید خود را در این تیم نیز آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید