باز شدن پنجره نقل و انتقالات داخلی تراکتور / تلاش برای جذب بازیکن تا پایان گزینه انتقال


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808103

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با تلاش و پیگیری های مکرر کارت بازی بازیکنان جدید صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش باشگاه تراکتورسازی، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: تهران پیگیر مسائل مربوطه بودیم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که شکایتشان بسته شد مشکل حل شد. پنجره تیم کارهای اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنها نیز انجام شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی افزود: در حالی که ماه هاست برخی از باشگاه ها درگیر پرونده خارجی هستند، باشگاه تراکتورسازی با درک شرایط فعلی و نگرانی هواداران، پیچیده ترین پرونده های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل می کند تا فرصت را از دست ندهد. تیم را تقویت کنید.”

سهرابی با بیان اینکه تمام اقدامات باشگاه در راستای تقویت تیم در نیم فصل است، گفت: همانطور که به هواداران قول داده بودیم با پرداخت درصد مشخصی از درخواست های اعضای تیم، مانع از آزادی بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل شدیم. نیم فصل دوم.”

سهرابی با بیان اینکه 3 بازیکن بومی به درخواست سرمربی تیم جذب شدند، افزود: در جذب بازیکنان جدید خواسته سرمربی و هواداران را در نظر گرفتیم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی درگیر شدند. و ما در تلاش هستیم تا کار کنیم.” انتقال نهایی به یک بازیکن دیگر امروز.

وی خاطرنشان کرد: به درخواست سرمربی با بازیکن خارجی وارد مذاکره شدیم و حتی برای صدور ویزای او هم کار کردیم اما به درخواست و تاکید سرمربی یک بازیکن بومی جایگزین او شد.

وی تاکید کرد: سعی کردیم با آرامش و به دور از حواشی، رسوایی های مربوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالات خارجی و داخلی تیم را رصد کنیم که واقعا کاری پیچیده و زمان بر بود که به سرعت آن را به پایان رساندیم. ممکن است. زمان. “

سهرابی افزود: علاوه بر این در زمینه خرید بازیکن، ملاک ما سرمربی تیم بود و می خواستیم بازیکنی را اضافه کنیم که در شرایط مسابقه باشد و بتواند از روز اول به تیم کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به مثبت شدن تست تاج 7 نفر از اعضای تیم تراکتورسازی گفت: تنها نگرانی ما مثبت بودن تست تاج هفت نفر از اعضای این تیم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید