بلاتکلیفی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال

بلاتکلیفی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال

دوشنبه هفته گذشته بود که علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال قول داد تا 10 روز آینده پنجره نقل و انتقالات باشگاه را برای ورود آنها به بازار نقل و انتقالات باز کند. الان 8 روز از آن گفتگو می گذرد و پنجره نقل و انتقالات باز نیست.

مدیرعامل استقلال در سفر به دبی باید با گابریل پین، سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه و همچنین شباب الاهلی مذاکره می کرد و خواسته های آنها را روشن می کرد. اما این سفر به دلایل نامعلومی انجام نشد.

نکته قابل توجه در مورد استقلال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گابریل پین و هروه میلیک است. از این رو فتح الله زاده قصد دارد برای دیدار با نماینده پین ​​به امارات سفر کند و او را با پرداخت قسطی مطالبات موافقت کند تا سرمربی ایتالیایی از درخواست تجدیدنظر خود صرف نظر کند. اکنون با لغو سفر امارات این موضوع همچنان حل نشده است.

ماجرای بدهی استقلال به شباب الاهلی امارات اگرچه ربطی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ندارد، اما همچنان مشکل ساز است و لغو سفر مدیرعامل به امارات نیز باعث تاخیر در توافق با این باشگاه اماراتی شده است.

از طرفی باشگاه استقلال هنوز با هرویا میلیچ به توافق کامل نرسیده است. مدافع کروات سابق استقلال بخشی از مطالبات خود را پرداخت کرد اما خسارت تاخیر در پرداخت پول به حسابش واریز نشد و این مشکل ساز شد.

در شرایطی که نقل و انتقالات لیگ برتر در 15 بهمن ماه به پایان می رسد، باید دید علی فتح الله زاده می تواند پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال را باز کند و بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا آبی ها با همین بازیکنان به لیگ ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید