خبرهای خوب از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال

پس از اعلام رای استراماهونی، برخی رسانه ها از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خبر دادند.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و پس از 5 تاخیر در اعلام تصمیم استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی باشگاه استقلال، سرانجام دادگاه داوری ورزش (CAS) روز گذشته رای فیفا در این مورد را تایید کرد که بر اساس آن باشگاه استقلال با پیگیری هایی که به وکلای خارجی سپرده شده است، علاوه بر درخواست سرمربی ایتالیایی، باید جریمه تاخیر در اعتراض در دادگاه CAS را نیز بپردازد. بر اساس حکم صادره باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است که البته سامی معاون حقوقی باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد که این حکم پس از محاسبه خسارت، یک میلیون و 500 هزار یورو خواهد بود. تاخیر در پرداخت .

پس از اعلام رای استراماچونی، برخی رسانه ها از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال خبر دادند و بر اساس این خبر محمد محبی به همراه مهدی کایدی و احتمالا کاوه رضایی که هنوز به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال امضا نکرده اند، به این باشگاه آمدند. حضور در پنجره بسته بازیکنان آبی پوش در فصل جدید مجازات خواهند شد. با پیگیری های انجام شده مشخص شد که این رای پنجشنبه هفته گذشته از سوی دادگاه عالی ورزش صادر و در همان روز به باشگاه استقلال ابلاغ شده است و از آنجایی که طبق رای اولیه فیفا مقرر شد باشگاه استقلال داشته باشد. 30 روز برای پرداخت این پول پس از اعلام نهایی حکم، استقلالی از این رو تا 28 شهریور فرصت دارد تا با تسویه حساب با این سرمربی ایتالیایی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود جلوگیری کند.

همچنین برخی رسانه ها از توافق با استراماهونی برای به تعویق انداختن پرداخت یا توزیع مبلغ اعلام شده در این تصمیم خبر دادند، در حالی که اگر قرار بود این کار انجام شود قطعا قبل از مراجعه آبی ها به دیوان عالی ورزش و بین وکلا این باشگاه با استراماچونی موافقت کرد و اعتراضات و عواقب این حادثه دیگر شامل نشد. بنابراین توافق صورت گرفته در این مورد با حقیقت مطابقت ندارد.

همچنین از سوی تیم حقوقی استقلال گزارش شده که پرونده میلیچ و حکم هفته گذشته فیفا نیز به دادگاه عالی ورزش کشیده خواهد شد تا استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن کروات وقت بخرد.

دیدگاهتان را بنویسید