پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز هم بسته شد/ هر گل 96 هزار دلار جریمه!

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795107

پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان با دستور فیفا و با شکایت سرمربی آفریقایی سابق این تیم دوباره بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال باز هم بسته شد.

مهر پنجره نقل و انتقالات پس از پرداخت مطالبات کالدرون هنوز باز نشده است. بسته است.

به گفته محمد انصاری فرد، مدیر وقت قرمزها، اوساگونا در نیم فصل دوم فصل نوزدهم و پس از جدایی کالدرون در نیم فصل اول از یک باشگاه کره ای به پرسپولیس پیوست. در حالی که اوساگونا پیش از این سابقه بازی در ذوب آهن را داشت و عملکرد ضعیفی در این تیم اصفهانی داشت. اوساگونا پس از یک نیم فصل که قابل پیش بینی نبود راه خود را از بسیاری از بازیکنان پرسپولیس جدا کرد و در پایان لیگ نوزدهم در یک دیدار تشریفاتی تنها یک گل به ثمر رساند.

در همان زمان خبر می رسید که این بازیکن تسویه حساب نکرده و این مهاجم آفریقایی به فیفا شکایت کرده که درخواست هایش را از پرسپولیس دریافت کرده است.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در 16 مهرماه اعلام کرده بود که پرونده این بازیکن را به دادگاه عالی ورزش کشانده است. کمیسیون اساسنامه فیفا پرسپولیس را 96 هزار دلار جریمه کرد اما امروز مشخص شد که درخواست سرخپوشان رد شده و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند.

پرسپولیس به تازگی پس از یک ماه بلاتکلیفی با دو بازیکن تاجیک قرارداد امضا کرده و در انتظار آزادی است. ITC آنها هستند که می توانند به میدان بروند اما امروز اعلام شد که پنجره این تیم دوباره بسته است و تا زمان پرداخت پول بسته می ماند.

در حالی که استقلال و پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت دارند تا با ارائه مدارک کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای جلوگیری از حذف از لیگ قهرمانان آسیا قانع کنند، پنجره پرسپولیس دوباره به دلیل بدهی بسته شده و کار را برای قرمزها سخت تر از همیشه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید