زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد؛ خبر خوش رضا درویش

زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد؛  خبر خوش رضا درویش

رضا درویش در خصوص ادامه غیبت گل محمدی در تمرین پرسپولیس گفت: طی یکی دو روز دیگر بازیکنان این تیم با حضور کادر فنی تمرینات خود را از سر گرفتند. این باشگاه در چند ماه اخیر ظلم های زیادی را در حق گل محمدی و بازیکنان انجام داده که او را تحت تاثیر قرار داده و آنها متحمل آسیب های زیادی شده اند. جا دارد از گل محمدی، کادر فنی و بازیکنان بابت تحمل این سختی ها تشکر کنم که مسابقات را ادامه دادند و نیم فصل را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به مشکلات خود تصریح کرد: بعد از بازدید از باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شدیم و سعی کردم مشکلات مالی را برطرف کنم و ظرف یکی دو روز به حساب بازیکنان و کادر فنی پول واریز کردیم و داریم. تا فردا بقیه کارها را انجام دهیم زمین تمرین یکی دیگر از مشکلات گل محمدی و بازیکنان بود که انشاالله تا دو سه روز آینده این مشکل حل می شود تا گل محمدی و کادر فنی راحت شوند.

وی در خصوص زمان بازگشت گل محمدی به تمرینات گفت: گل محمدی در دو روز اخیر به دلیل خستگی در تمرینات حاضر نشده است. گل محمدی مال پرسپولیس است و پرسپولیس خانه اوست. این دو از هم جدا نیستند و او مطمئناً به خانه بازخواهد گشت. هیچکس از خانه اش عصبانی نیست و ممکن است چند روز دیگر خانه را ترک کند اما برمی گردد. پرسپولیس خانه گل محمدی است و او به خانه برمی گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حل مشکلات مالی بازیکنان گفت: قسمت اول پرداختی ها را در چند روز گذشته ارائه کردیم و فردا و پس فردا با جریمه قراردادی اوساگونا و پس از ارسال پول سه قسمت را پرداخت می کنیم. بار، خلاصه دیشب نامه ای دریافت کردیم مبنی بر اینکه پول در حساب اوساگونا است و امروز وکیل او در گفتگویی این موضوع را تایید کرد. این موضوع به فیفا اعلام شد اما با توجه به تعطیلی فیفا امروز و فردا خدای ناکرده نامه باز شدن پنجره پرسپولیس روز دوشنبه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید