خبر مهم رضا درویش از نقل و انتقالات به پرسپولیس

خبر مهم رضا درویش از نقل و انتقالات به پرسپولیس

رضا درویش پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران گفت: سوپرجام باید قهرمان داشته باشد اما بازیکنان ما در شرایطی زمین را کنترل کردند که در نیمه دوم 10 شدند. نیمه دوم و بی دقت بودند.
وی افزود: 8 بازیکن ما مصدوم و محروم شدند و امروز نتوانستند بازی کنند. اگرچه در بازی امروز هشت بازیکن خوب در اختیار نداشتیم، اما باز هم توانستیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم. شما هم دیدید که تیم ما در یک تصادف گل زد و موقعیت های بهتری داشت که محقق نشد. زیبایی فوتبال اما این است که نمی توان نتیجه آن را پیش بینی کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص قرارداد جدید باشگاه با اسپانسر و پرداخت پاداش به بازیکنان قبل از بازی امروز گفت: شاید مشکلی برای تیم نداشته باشیم اما مشکل بزرگی که به ما تحمیل شده کار را سخت می کند. “وقتی رسیدم پول اوساگونا را پرداخت کردم و پنجره تیم باز شد. حالا نامه می گوید برای محمد نادری بیش از صد هزار یورو باید پرداخت کنیم که بخشی از آن را امروز و فردا باید بپردازیم. بیرانوند که دروازه بان بزرگی است. تیم ملی که در پرسپولیس هم حضور داشت در شب بازی که دروازه بان ذخیره نداشتیم پنجره را بست!در مورد استوکس و رادوشویچ هم همینطور.

درویش همچنین یادآور شد: تبلیغات را می دادند و پولشان را می گرفتند و خرج می کردند. اصلا جایی برای تبلیغ نبود. الان با رایزنی و پیگیری هایی که انجام دادیم توانستیم دو سه اسپانسر دیگر هم بگیریم تا بتوانیم هزینه ها را تامین کنیم اما هنوز همه این مشکلات را داریم. فکر می کردیم اگر بودجه پرداختی قابل قبولی برای نیم فصل داشته باشیم ممکن است مشکلی نداشته باشیم اما می بینید که مشکل ما بودجه تیم نیست بلکه مشکلی است که از قبل به تیم تحمیل شده و با طلبکاران و طلبکاران مواجه هستیم و پنجره این است که او باز و بسته می شود. مقصر مدیر یا شخص دیگری نیست. مگر اینکه بانکی پشت تیم باشد و بگوید خرج کنید. بنابراین این فشارها ناخودآگاه روی بازیکن و کادر فنی تیم تاثیر می گذارد. طی 10، 15 روز گذشته، کادر فنی درخواست زمین تمرینی داشت که همچنان با کمک همکاران در حال انجام آن هستیم. حتی گاهی برای حل مشکلات به شخص وزیر مراجعه می کنیم تا کمک و موارد ضروری را بخواهیم.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: ما خودمان از گل محمدی خواسته ایم که هر بازیکنی را که مد نظر دارد اعلام کند. یک سری اسم گذاشت که اعضای ثابت تیم های مختلف بودند و اصلا آزاد نبودند. انگار تیم دیگری به ما می گوید وحید امیری را می خواهد. میشه بذاریم بره؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با افرادی مانند شهریار موقلو ​​توضیح داد: با تمام بازیکنانی که گل محمدی درخواست کرده بود و درخواست جذب آنها را داشت، مذاکره کردیم. گل محمدی حتی دیروز درخواست بازیکن دیگری کرد که ما هم به باشگاه اعلام کردیم. ضمناً از طریق فالوورها اعلام کردیم که هر بازیکنی که علاقه مند است و فرصت جذب او را دارد حتماً نامش را بگوید و صحبت مقدماتی خواهیم داشت. به هر حال ما آماده امضای قرارداد هستیم، فقط باید صحبت کنیم تا بازیکن پاس بدهد.

درویش به جذب رامین رضایان نیز اشاره کرد و گفت: ما وارد عمل شدیم اما تیمش مشکلاتی را عنوان کرد. به هر حال در حال رایزنی هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت امکان این انتقال انجام شود. در بین این بازیکنان یک بازیکن خارجی بود که برایش نامه انتقالی نوشتیم اما گفتند 5 میلیون دلار مبلغ رضایتنامه و یک میلیون دلار قراردادش است که ما نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید