آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی از رضا درویش

وی در گفتگو با برنامه عصرهای فوتبالی افزود: به دنبال جذب بازیکن بودیم که دیدیم گفتند پدیده نامه نوشته است. گفتیم چرا؟! آنها گفتند پدیده دو سال طلبکار بوده و با مدیران قبلی به توافق نرسیده است. گویا رفتار خوبی با آنها نداشتند و حالا دارند انتقام می گیرند. مقداری از پول را پرداخت کردیم و بقیه را بعدا پرداخت می کنیم. خوشحالم که موانع برداشته شده است. 15 درصد هم به تیم دادیم و پاداش قبلی را هم دادیم که می گفت بیرانوند محکوم است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرونده دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه گفت: گفتند بیرانوند دو سال است طلبکار است. حق با او بود و زحمت کشید. مدیران قبلی امروز و فردا این کار را کردند و او ناراحت بود. باید نصف پول را به او می دادیم. دیروز مشکل را حل کردیم، امروز گفتند یکی دیگر می خواهد پنجره را ببندد. یعنی تا الان همه طلبکاران پشت در نشسته بودند و حالا یادشان رفته بود که تانک پیدا شده که پولشان را بگیرد؟! شاید پول زیادی نباشد، اما اگر دوستان شما دوستان پرسپولیس هستند، به آنها فرصت دهید.

درویش درباره آخرین وضعیت جذب رامین رضایان گفت: رضایان علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت. تقریباً 15 روز حدود 10 مکاتبه با الدحیل داشتیم و هر بار یک چیز می خواستیم. اول پول خواستند و ما گفتیم چشم. سپس مقدار را افزایش دادند; گفتیم چشم. آخرین مبلغ را 48 ساعت پیش پذیرفتیم اما رضاییان مدیر برنامه ساعت 15 به ما گفت که الدحیل به هیچ وجه نمی خواهد رضایت دهد. به من بگو باید چه کار می کردم؟

وی در خصوص آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی گفت: تا ساعت 4 صبح جمعه با بازیکنی مکاتبه کردیم و شرایط پرداخت او را بررسی کردیم. ساعت 3:30 بامداد “OK” دریافت کردیم و ساعت 12 ظهر به ما گفتند که برای بازیکن و هم تیمی هایش بلیت 100 میلیون تنی تهیه کنیم. اما باشگاه این بازیکن در ساعت 16:37 به ما اعلام کرد که تا فردا (شنبه) باید 500 هزار دلار برای فسخ قرارداد این بازیکن پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از این باشگاه گفت: ما گفتیم شنبه و یکشنبه در همه کشورها تعطیل است. چگونه باید این مبلغ را پرداخت کنیم؟ آنها چنین رقمی را اعلام نکردند و در ابتدا 100 هزار دلار اعلام کردند که به 250 هزار دلار رسید. ما با مهاجم نوک مشکل داریم و گفتیم حاضریم 500 هزار دلار را در دو قسط پرداخت کنیم و اعلام کردیم اگر فردا این پول پرداخت نشود، این انتقال انجام نمی شود. این مبلغ علاوه بر چند صد هزار دلار از پول خود بازیکن بود.

درویش در خصوص وضعیت مهدی شیری گفت: باشگاه فولاد اعلام کرده که می خواهد پاتوس را تغییر دهد. برای خرید شیر نامه نوشتند و گفتیم اگر این بازیکن را می خواهی حاضریم با پاتوسی که جواب درستی نشنیدم عوضش کنیم. شنیده ام پاتوس به استقلال داده شده اما چون پای پرسپولیس درگیر است مانع می شوند.

وی در خصوص پرداخت مبلغی که باشگاه پدیده خراسان بابت رضایت یحیی گل محمدی پرداخت کرده است، گفت: تنها درآمد ما از تبلیغات محیطی و پیراهن است که قبلاً هزینه آن پرداخت شده است و مانند کارخانه های معدن و فولاد نیستیم که نقل و انتقال مالی در آن آسان باشد. دو روز پیش دو میلیارد تن و هر چند روز یک میلیارد تن پرداخت کردیم. مابقی این مبلغ به صورت ماهانه یک میلیارد تن پرداخت می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به درخواست های باشگاه کورتریک از سرخپوشان گفت: برای رضایت نامه محمد نادری مجبور شدیم حدود 105 هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت کنیم و برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، قسط اول آن پول را به باشگاه بلژیکی پرداخت کنیم. توسط یکی از دوستان برای 30 پرداخت شد ما هزار یورو پرداخت کردیم.

درویش با بیان اینکه زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات برای جذب بازیکن در نیم فصل باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: گل محمدی بازیکنان زیادی را در سراسر دنیا مد نظر قرار داده است. ساعت 5 بعدازظهر 35 فیلم از بازیکنان مختلف را دید و آنها را برای همکارانش ارسال کرد تا تحلیل کنند. می خواهیم بازیکنی در حد و اندازه پرسپولیس با یک پست ثابت به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سیامک نعمتی پیشنهاد خارجی دارد یا خیر، پاسخ داد: یک پیشنهاد خارجی بود که در مورد آن صحبتی نکردیم.

دیدگاهتان را بنویسید