هت تریک نقل و انتقالاتی رضا درویش به پرسپولیس می رسد!

هت تریک نقل و انتقالاتی رضا درویش به پرسپولیس می رسد!

فعالیت های نقل و انتقالاتی تابستانی باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم را به وجد آورد که در روزهای ابتدایی رضا درویش در فضای مجازی مورد تمجید آنها قرار گرفت اما روند خرید این تیم و عدم جذب بازیکنان خارجی به گفته یحیی گل محمدی باعث شد وضعیت تغییر کرده است.

این موضوع باعث شده تا مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر برای جذب مهاجمان و هافبک های خارجی و ارائه جدول زمانی لازم برای حضور آنها در تمرینات پیش فصل تلاش کند.

درویش برای جذب آن گزینه ها باید ارز اولیه را آماده کند تا بتواند خریدهای خارجی را در اسرع وقت در لیست تیم قرار دهد.

این در حالی است که بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس همچنان از عدم دریافت 20 درصد باقی مانده مطالبات خود گلایه دارند اما باشگاه پرسپولیس همچنان نمی تواند با آنها تسویه حساب کند.

مدیرعامل پرسپولیس که نمی‌خواهد تلاش‌هایش برای جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی و مرتضی‌پور علیگنجی زیر سوال رود، جذب خارجی‌های تحت تعقیب را در اولویت کاری خود قرار داده است. گل محمدی نه بازیکنان فعلی. هنوز منتظر دریافت پول هستیم.

به جز کاسیانو، پرسپولیس به دنبال دو بازیکن برزیلی دیگر است. در این تیم بازیکنانی که در خط حمله و هافبک هستند قرعه کشی می شوند. اگر درویش بتواند این سه بازیکن را به خدمت بگیرد، تمام درخواست های یحیی برای انتقال را برآورده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید