شوک بزرگ نقل و انتقالاتی برای یحیی و پرسپولیس

شوک بزرگ نقل و انتقالاتی برای یحیی و پرسپولیس

پس از فروش 10 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، حدود 350 میلیارد تومان از محل فروش این سهام به حساب باشگاه واریز شد و قرار بود این مبلغ با نظارت و مجوز سرمایه گذاری انجام شود. «کمیسیون هزینه» آن پول را خرج کند اما اکنون شرایط به گونه ای است که پرسپولیس عملاً تعادلی برای مبادله ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که دو مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به طور جداگانه در اختیار ایسنا قرار دادند، از 350 میلیارد تومان اولیه، 80 میلیارد تومان با مجوز کمیته هزینه در ابتدا صرف پرداخت برخی از بدهی های باشگاه پرسپولیس و برخی هزینه های جاری آن باشگاه شده است. .و سپس 270 میلیارد تومان در یکی از بانک های کشور واریز شد و باشگاه بر اساس این سپرده 143 میلیارد تومان وام گرفت. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس از زمان سپرده گذاری تا امروز برای پرداخت بازیکنان و مربیان خارجی خود مبلغ 2 میلیون و 450 هزار یورو (بخشی از این ارز به دلار) از بانک مذکور وام ارزی گرفته است.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر 40 میلیارد تومان از سپرده 270 میلیارد تومانی خود برداشت کرده و با این پول بدهی بازیکنان و مربیان فصل گذشته خود را تسویه کرده و اکنون تنها 230 میلیارد تومان در حساب باشگاه موجود است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس 105 میلیارد تومان از وام 143 میلیاردی خود را به بانک بدهکار است و گفته می شود تعداد زیادی از اقساط خود را نکول کرده و در حال حاضر 2 میلیون و 450 هزار یورو بابت وام ارزی به بانک بدهکار است. حالا بانک اقساط سررسید مربوط به ارز و وام واقعی از سپرده باشگاه را سامان می دهد که اگر این اتفاق بیفتد با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که پرسپولیس 350 میلیارد تومان از محل فروش سهام با هوادارانش دریافت می کند. او امروز هیچ موجودی در دسترس ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید