شوک بزرگ نقل و انتقالاتی به استقلال

شوک بزرگ نقل و انتقالاتی به استقلال

کمتر کسی فکر می کرد عارف گلامی بعد از یک عمل جراحی بزرگ رباط صلیبی بازگردد و در خط دفاع استقلال بدرخشد اما این اتفاق افتاد.

مدافع گرگانی استقلال در حالی به جمع آبی پوشان اضافه شد که همه هواداران و حتی کادرفنی این تیم نگران جدایی محمدحسین مرادمند و سیاواس یزدانی بودند اما … عارف گلمی برگشت و با قدرت بازی کرد تا جای خالی این دو را احساس کند. مدافعان با تجربه استقلال. انجام ندهید. استقلال با عارف گلمی پیروز شد و قرارداد مدافع تیم ملی در پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید.

حالا شنیده می شود این بازیکن از لیگ پرتغال پیشنهاد دارد و این پیشنهاد جدی است. ظاهرا محمد نادری ایجنتی که کار اروپایی اش را انجام می دهد چنین پیشنهادی به عارف گلمی کرده و آن را اثیری کرده است! همچنین شنیدیم که عارف گلامی از اصفهان هم پیشنهاد خوبی دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و در لیگ بیست و یکم نیز بهترین گلزن این تیم شد، این روزها با پیشنهاد خوبی از سوی قهرمانی یونان مواجه است. دروازه بان باتجربه آبی ها هم شک دارد که آیا در سال جام جهانی لژیونر می شود یا برای ماندن در تیم ملی در استقلال به فوتبالش ادامه می دهد.

تفاوت سیدحسین حسینی با عارف گلمی این است که گلر با تجربه آبی ها یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به لطف بند 200 هزار دلاری می تواند از این تیم جدا شود!

دیدگاهتان را بنویسید