اهداف مهم نقل و انتقالاتی استقلال و ساپینتو مشخص شد

اهداف مهم نقل و انتقالاتی استقلال و ساپینتو مشخص شد

در حالی که استقلالی ها اردوی خارجی خود را در ترکیه برپا کردند و چند بازی تدارکاتی انجام دادند، به نظر می رسد با یکی دو خرید دیگر پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شود.

یکی از مهم ترین اهداف استقلال جذب محمد محبی وینگر تیم سانتا کلارا است که از ابتدای فصل نقل و انتقالات مدیران این باشگاه تلاش و مذاکره روی این موضوع را انجام داده اند.

مذاکرات باشگاه استقلال ابتدا برای جذب محبی خوب پیش می رفت و این انتقال در مرحله نهایی شدن بود اما تغییر مدیریت در باشگاه پرتغالی این روند را متوقف کرد. اما با توجه به نظر مثبت سرمربی پرتغالی، مدیران استقلال برای جذب محبی مذاکراتی را با مدیران جدید سانتا کلارا نیز انجام داده اند. حتی خود ساپینتو هم در این بین وارد ماجرا شد و سعی کرد با استفاده از ارتباطاتش در پرتغال، انتقال مجیبی را نهایی کند.

مذاکرات مدیران و سرمربی استقلال به خوبی پیش رفت و توافق خوبی بین دو باشگاه حاصل شد. باشگاه و سرمربی سانتا کلارا هم از حضور محبی در استقلال بدشان نمی آید اما حالا موضوع مهم توافق محبی با باشگاه سانتا کلارا و توافق بر سر برخی مسائل به خصوص نحوه جدایی و حضورش در استقلال است.

در این شرایط اگر محبی به آبی پوشان برسد، باشگاه استقلال با درخواست ساپینتو یک هافبک با کیفیت و خارجی و بازیساز را به خدمت می گیرد.

در واقع ساپینتو اکنون منتظر مشخص شدن وضعیت نقل و انتقالات محیبی برای تصمیم گیری برای جذب این هافبک طراح است و به نظر می رسد این موضوع روی برنامه ریزی تاکتیکی او تاثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید