فاجعه ای که با استقلال پیش می آید. محرومیت استقلال از 2 پنجره نقل و انتقالاتی؟

فاجعه ای که با استقلال پیش می آید.  محرومیت استقلال از 2 پنجره نقل و انتقالاتی؟

موضوع قرار گرفتن نام ارسلان مطهری در لیست بازیکنان مازاد استقلال پیچیدگی خاصی پیدا کرده است و در حالی که این باشگاه با اطمینان به آئین نامه نقل و انتقالات مراجعه می کند، کارشناسان و مراجع قانونی نظرات متفاوتی در این باره دارند.

با پیگیری های انجام شده مشخص شد باشگاه استقلال نمی تواند لیست نهایی خود را بر اساس زمان اتمام نقل و انتقالات مشخص کند چرا که ملاک زمانی در این مورد شروع فصل است. در واقع مهلت نقل و انتقالات تکمیل لیست در نظر گرفته می شود و باشگاه نمی تواند در ابتدای فصل بازیکن یا بازیکنانی را جذب و تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از لیست حذف کند و سپس بازیکنان جدید اضافه کند.

بر اساس این قانون، باشگاه حق دارد تا 30 روز قبل از پایان نقل و انتقالات، بازیکنان مازاد خود را وارد تیم کند تا فرصت حضور در تیم جدید و انجام اقدامات لازم را داشته باشند. در این صورت وقتی بازیکن در لیست مازاد قرار دارد، مذاکره با بازیکن در مورد قرارداد لحاظ نمی شود.

باشگاه باید از هر بازیکنی که جذب می کند و برای آنها کارت بازی دریافت می کند استفاده کند. بنابراین با توجه به اینکه مطهری کارت بازی صادر کرده و حتی بازی کرده است، کنار گذاشتن او از فهرست فصل جدید به این شکل، مشابه و مصداق فسخ قرارداد غیرموجه است.

به این ترتیب اگر مطهری از استقلال گلایه کند، این اشتباه می تواند منجر به بسته شدن حداقل دو پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و آغاز مشکلات جدید شود. از طرفی حق بازیکن باید به طور کامل پرداخت شود. بدین ترتیب در آینده نه از گیتار مطهری، که از ساز کلاب صدایی شنیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید